راهنمای دکوراسیون و طراحی داخلی فنگ شویی

طراحی دکوراسیون با فنگ شویی

آیا می دانستید طراحی خوب می‌تواند زندگی شادتر را تشویق کند؟ مطمئنا محیط اطراف ما تأثیر قابل توجهی بیش از آن چه انتظار داریم بر ما دارد. یک فضای نامرتب اغلب می تواند به ذهنی آشفته منجر شود. در ادامه بخوانید این مقاله که طی تحقیقات گالری مبلمان سید کاشان جمع آوری شده است به این مورد که چگونه تزئینات فنگ شویی می تواند فضای داخلی شما را بهبود بخشد – و شاید حتی زندگی شما را دچار تغییر قرار دهد.

گالری مبل سید کاشان یک برند نام آشنای صنعت تولید و عرضه مبلمان است، این گالری مبلمان طرح فروش مبل قسطی را برای رفاه هموطنان در نظر گرفته است در این طرح شما علاوه بر سفارش کالا می توانید از خدمات ارسال آن به سراسر کشور بهره مند شوید. یکی از اقدامات این گالری در فروش اقساطی مبل و سرویس خواب طرح فروش اقساطی مبل فرهنگیان برای تمامی فرهنگیان شاغل و بازنشسته و طرح فروش اقساطی مبل بازنشستگان برای تمامی بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و حتی دیگر ارگان های دولتی است.

فنگ شویی و طراحی داخلی

فنگ شویی یکی از گرایش های جدید طراحی داخلی در سال های اخیر نیست، بلکه روشی چند صد ساله است. به بیان ساده، این یک فلسفه چینی باستانی در مورد قرارگیری و قرارگیری عناصر مختلف است. اما فنگ شویی فراتر از دغدغه های طراحی داخلی غربی مانند زیبایی شناسی و راحتی است. این در مورد دعوت انرژی مثبت به یک اتاق از طریق تعادل و هماهنگی است.

در واقع، فنگ شویی در طراحی داخلی که به درستی انجام می شود بر بخش های زیادی از زندگی تأثیر می گذارد. این حوزه ها شامل سلامت روانی و جسمی فرد، کیفیت روابط و موفقیت است. همه این ها به لطف افزایش جریان انرژی مثبت است که به نام چی شناخته می شود.

طراحی دکوراسیون با فنگ شویی

فنگ شویی در طراحی داخلی می تواند به شما در بهبود بخش های مختلف زندگی از طریق به روز رسانی خانه کمک کند. نه تنها از فضایی با طراوت لذت خواهید برد، بلکه از بهبود رفاه نیز سود خواهید برد! چه چیزی را نباید دوست داشت؟

یکی از مواردی که در فنگ شویی تاثیرگذار است ارتفاع است. ارتفاع نشان دهنده گسترش و رشد اخلاق و روحیات فنگ شویی است. اگر می‌خواهید به رشد شخصی برسید، با خطوط و اشکال عمودی به فضای داخلی خود ارتفاع از دید شما افزایش یابد. اجرای این اصل تزئینات فنگ شویی به روش های مختلفی امکان پذیر است، به طور مثال:

  • قفسه های کتاب بلند را حداقل در یک یا دو دیوار از دست ندهید
  • برای افزایش ارتفاع از دیدتان از یک درخت بلند در گوشه ی اتاق بهره ببرید
  • برای تاثیر بهتر در ایجاد یک توهم دیداری، سعی کنید در یک قسمت از دیوار منزلتان از تخته های چوبی براق و به رنگ خاکی استفاده کنید.
  • یکی از روش های خلاقانه در طراحی داخلی با فنگ شویی استفاده از نورپردازی های اضافه ای در فضاها می باشد، این نورپردازی باید به گونه ای باشد که این احساس در شما به وجود بیاید که نورها به سمت بالا در حرکت هستند.
  • به هیچ وجه از وجود تابلوها مخصوصا نقاشی ها غافل نشوید، سعی کنید تابلوهای را به کار ببرید تا باعث تاثیرگذاری بیشتر در روحیات شما شود و شما با دیدن آن ها شروع به تحسین زیبایی آن کنید.

عناصر در فنگ شویی و طراحی داخلی با فنگ شویی

می دانیم از گذشته این ایده وجود داشته است که جهان از چهار عنصر آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است، اما در فنگ شویی عناصر سازنده ی جهان ۵ عنصر آتش، آب، خاک، هوا و آخرین عنصر سازنده فلز می باشد به همین خاطر جای تعجب ندارد که عناصر نقش مهمی در طراحی داخلی فنگ شویی دارند. هر عنصر دارای قدرت های منحصر به فردی است.

  • آتش دارای قدرت الهام و وضوح است. برای استفاده از این عنصر در دکوراسیون منزل از وسایلی با سایه های قرمز یا اشکال مثلثی و دیگر موارد مشابه که شباهت بسیاری با عنصر آتش دارند استفاده کنید.
  • آب دارای قدرت شهود و عمق است. برای استفاده از عنصر آب در طراحی دکوراسیون از وسایلی با سایه های سیاه، اشکال بی شکل، آینه ها و مواد الهام گرفته از آب می توانید استفاده نمائید.
  • فلز دارای قدرت دقت و زیبایی است، از رنگ های متالیک و سفید، شکل های گرد و فلزات در منزل به کار ببرید.
  • زمین دارای قدرت زمین و پایداری است. پس برای استفاده از این عنصر در منزل کافی است که از رنگ های زرد و خاکی، اشکال مربعی، و مصالح خاکی یا سنگی مرتبط بهره ببرید.
  • چوب دارای قدرت شفا و رشد است. نماد های این عنصر در منزل را می توانید با سایه های سبز و سبز، شکل ستون ها، گیاهان و درختان مرتبط به وجود بیاورید.

طراحی دکوراسیون با فنگ شویی

ویژگی های متمایز عناصر را در دکوراسیون خود بگنجانید تا از چی آن ها لذت ببرید.

اجرای دکوراسیون با اصول فنگ شویی

افزودن آینه بر روی شومینه در فنگ شویی می تواند اثرات متفاوتی داشته باشد. باز هم به عواملی مانند محل شومینه و بخش باگوا (Bagua)  که در آن قرار می گیرد بستگی دارد. باگوا (Bagua) به نقشه انرژی فنگ شویی متشکل از هشت منطقه و یک فضای مرکزی اشاره دارد. به طور کلی، آویزان کردن آینه بالای شومینه انرژی خوبی را به همراه دارد. به این دلیل که آینه ها عناصر آب در دکوراسیون فنگ شویی هستند.

راه های عملی زیادی وجود دارد که می توانید به سرعت و بدون زحمت طراحی داخلی خانه فنگ شویی خود را ارتقا دهید. از بی نظمی گرفته تا سازماندهی مجدد مبلمان و فراتر از آن. ما چند نکته آسان برای افزایش جریان انرژی خانه شما را بررسی می کنیم.

یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود طراحی اتاق فنگ شویی، افزودن گیاهان آپارتمانی است. به خاطر داشته باشید که گیاهان مختلف و موقعیت آن ها می تواند انواع مختلف چی را تقویت کند. با این حال، به طور کلی، گیاهان مترادف با انرژی حیات بخش هستند. هر نوعی که دریافت کنید به شادابی و طراوت فضا کمک می کند.

طراحی دکوراسیون با فنگ شویی

اولین قدم را به سمت فضای داخلی فنگ شویی با پاک کردن درهم و برهمی اطراف خانه خود بردارید. حتی اگر فضای شما اصول فنگ شویی را رعایت کند، نمی توانید قبل از بی نظمی از هیچ مزیتی بهره مند شوید. این به این دلیل است که بهم ریختگی می‌تواند مانع از جریان انرژی شود و دستاوردهای احتمالی مانند شانس در شغل، سلامت و ثروت را از شما سلب کند.

نور طبیعی را در آغوش بگیرید

ما رای زندگی سالم به انرژی یین (نور کم نور) و یانگ (نور روشن) نیاز داریم. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در درمان های موثر پنجره که می توانید جریان نور طبیعی را کنترل کنید، ضروری است. این را هنگام انتخاب طراحی داخلی فنگ شویی با توجه به نور طبیعی خانه خود به خاطر بسپارید. به عنوان مثال، به پرده های خاموشی با کیفیت فکر کنید. آنها خواب آرامی را در شب تضمین می‌کنند، اما وقتی باز می‌شوند، اجازه می‌دهند آفتاب زیادی به داخل برود. همه چیز به تعادل مربوط می‌شود.

یکی از دغدغه های اصلی فنگ شویی در طراحی داخلی، قرار دادن مبلمان است. وقتی چیدمان اتاق بد باشد، جریان انرژی نیز ضعیف خواهد بود. ساده ترین راه برای تصحیح این موضوع با در نظر گرفتن نحوه حرکت در یک فضا است. اگر مدام به یک میز کناری برخورد می کنید، در جای درستی نیست. کارایی کلیدی در فنگ شویی و طراحی داخلی است. فضاهایی که ناخوشایند یا دشوار هستند را سازماندهی کنید: از جریان انرژی بهتری لذت خواهید برد.

طراحی دکوراسیون با فنگ شویی

ممکن است تعجب کنید: “چه چیزی در مورد ورودی من بسیار مهم است؟” خوب، این اولین نقطه تماس با خانه شما است – برای خودتان و مهمانان. طبیعی است که دکوراسیون فنگ شویی شما باید مرتب، مرتب و جذاب باشد تا با انرژی خوب از آن استقبال کنید. برای منظم نگه داشتن فضا، دکوراسیون منزل فنگ شویی را مانند جاکفشی و کت بگنجانید. قطعات زیبایی مانند فرش، آثار هنری و گیاهان داخلی نیز می توانند تفاوت زیادی در ایجاد یک ورودی جذاب ایجاد کنند.

دستیابی به فنگ شویی مناسب در طراحی داخلی می تواند مشکل باشد، زیرا این یک فلسفه نسبتاً ظریف است. اگر برای بهبود جریان چی فضای خود به کمک نیاز دارید، امروز یک مشاوره طراحی داخلی برای کار با بهترین طراحان داخلی برنامه ریزی کنید!

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.