مبل یافت آباد یا خرید قسطی از گالری مبل سید کاشان

بازار مبل یافت آباد و گالری مبل سید کاشان دو تا از مهم ترین مراکز فروش مبلمان و سرویس خواب در ایران به حساب می آیند بارها این سوال از مدیران فروش گالری مبل سید کاشان مطرح شده است که چه تفاوتی میان فروش مبل یافت آباد یا خرید قسطی از گالری مبل سید کاشان است. ما در این مقاله به صورت جامع قصد داریم به مقایسه فروش مبل یافت آباد یا خرید قسطی از گالری مبل سید کاشان بپردازیم تا هموطنان عزیز از مزایای خرید از گالری مبل سید کاشان با خبر شوند.

بازار مبل یافت آباد به یکی از بازارهای بزرگ مبلمان در ایران شناخته می شود. بازار مبل یافت آباد چون جزو اولین نمایشگاه های مبلمان و سرویس خواب توانسته است به شهرت بسیار زیادی در بین افراد برسد. بازار مبل یافت آباد با چند هزار غرفه نمایش مبلمان شناخته می شود.

تمام غرفه داران این بازار تولیدکننده ی مبلمان نمی باشند و بسیاری از این غرفه ها به صورت اشتراکی در حال نمایش تولیدات یک تولیدکننده می باشند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های که در این نمایشگاه ها بسیار به چشم مشتریان خواهد خورد تکرار بعضی از مبل ها در تمام نمایشگاه با قیمت هایی بسیار به هم نزدیک که خود این گواهی بر این است که تنوع در این بازار پیش نامی که برای خود به وجود آورده است نیست.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که خرید مبل از یافت آباد دارا است این است که این بازار یک بازار فروش فیزیکی و حضوری در تهران است و این امکان برای تمام هموطنان نیست که به راحتی بتوانند به این بازار مراجعه نمایند و مبل و سرویس خواب خود را سفارش دهند، این مشکل حتی برای ساکنان تهران نیز وجود دارد و آن ها نیز محروم از حضور در بازار مبل یافت آباد هستند زیرا به خاطر مشکلات ترافیکی و زیرساختی امکان حضور در این بازار برای ساکنین شهر تهران نیز فراهم نیست.

یکی از دیگر از مشکلات خرید مبل از یافت آباد وسعت این بازار و تکراری بودن بسیاری از مبلمان در نمایشگاه ها و غرفه های مختلف است که خرید مبل از یافت آباد را یک کار دشوار و خسته کننده و تکراری می کند و همین باعث می شود نه تنها امکان دیدن محصولات متنوع را کمتر می کند بلکه باعث ایجاد خستگی های جسمی و فشار عصبی ناشی از تماشای مبلمان و سرویس خواب تکراری نیز می شود.

ویژگی که در یافت آباد کم تر به چشم خریداران مبلمان و سرویس خواب می خورد این است که به صورت معمول در بازار مبل یافت آباد شما امکان خرید اقساطی مبلمان را نخواهید داشت و اگر هم نمایشگاهی امکان فروش اقساطی داشته باشد این خرید به صورت با پیش پرداخت یا حداکثر با پرداخت کارمزد خواهد بود.

گالری مبل سید کاشان

گالری مبل سید کاشان

گالری مبل سید کاشان یکی از مطرح ترین و پرآوازه ترین تولیدکنندگان مبلمان و سرویس خواب در ایران است. مبلمان سید که واقع در شهر کاشان است از اول همواره تلاش نموده است که با فروش مبل اقساطی در راستای رفاه ایرانیان عزیز قدمی کوچک بردارد.

فروش مبل اقساطی توسط گالری مبل سید کاشان بدون پرداخت پیش پرداخت است؛ در خرید اقساطی مبل از گالری مبل سید نیاز نیست شما خود را درگیر مقدار قیمت و پس انداز خود کنید کافی است مبل خود را سفارش دهید و بدون این که نیاز به پرداخت پیش پرداخت برای مبلمان و سرویس خواب خود داشته باشید.

مبل سید به خاطر این که تولیدکننده بسیار بزرگ مبل در ایران است و بسیاری از واسطه ها در سراسر کشور مبلمان خود را از این گالری تهیه می کنند قیمت بسیار پائینی به نسب سایر گالری های مبل در سراسر ایران دارد. گالری مبل سید تفاوتی میان مردم و واسطه ها قائل نیست و قیمت مبلمان را دقیقا برابر با واسطه ها در نظر می گیرید و معتقد است اگر تخفیفی که باید قائل بشود حق مردم است تا واسطه ها.

مجموعه مبلمان سید کاشان یکی از تامین کننده های مبلمان در بازار مبل یافت آباد به شمار می رود و همین امر باعث شده است خرید از مبل سید همانند خرید از بازار مبل یافت آباد با شرایط و مزایای خرید راحت تر باشد.

در گالری مبل سید شما می توانید بسیاری از محصولات را به قیمت قبل تهیه کنید، زیرا به خاطر تولید بالای مبلمان گالری همواره سعی کرده است محصولاتی که تولید قبل است را نیز با قیمت های سابق به فروش برساند.

همچنین کسانی که قصد خرید قسطی مبلمان از گالری مبل سید دارند علاوه بر این که دغدغه تهیه پیش پرداخت را ندارند، دغدغه ی پرداخت کارمزد و تهیه ضامن ندارند زیرا گالری مبل سید مبلمان خود را به صورت بدون پیش پرداخت، بدون کارمزد و نیازمند ضامن تنها با چک به فروش می رساند. همچنین شما به راحتی از سراسر ایران بدون نیاز به مسافرت به کاشان می توانید مبلمان خود را سفارش دهید و آن را درب منزل همراه با ضمانت نامه 36 ماه کتبی تحویل بگیرید.

خرید مبل از یافت آباد

خرید مبل از یافت آباد کار بسیار دشواری است زیرا یافت آباد در شهر تهران واقع شده است و شما برای خرید از این بازار و مجموعه نمایشگاه های مبلمان و سرویس خواب ناچار هستید به شهر تهران سفر کنید، که این امکان برای هموطنان عزیزمان در شهرهای مرزی و یا جنوب میهن عزیزمان ایران بسیار دشوار است و مستلزم پرداخت هزینه های گزافی از بابت هزینه سفر به تهران و هزینه های مراجعه به بازار بزرگ مبل یافت آباد و پرداخت هزینه های جانبی است که خرید مبل از یافت آباد را کار بسیار دشواری می کند.

خرید مبل از گالری مبل سید

خرید مبل از گالری مبل سید به نسبت سرای ایرانی کار آسانی است زیرا شما برای خرید مبل از گالری مبل سید کاشان ناچار نخواهید بود به شهر کاشان سفر کنید و بدون نیاز به سفر به شهر کاشان می توانید مبل خود را از سفارش دهید و نیاز به هزینه های مسافرت به کاشان را نداشته باشید و مبلمان خود را درب منزل از تیم حمل و نقل مبل سید تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزایای خرید مبل از گالری مبل سید این است که شما این امکان را خواهید داشت از مشاوره رایگان مجموعه بهره ببرید تا مبل مدنظر خود را در مطابق با سلیقه ی خود سفارش بدهید و با دریافت تصاویر مختلف از مبلمان تمام زوایای مبل را بدون پرداخت هزینه مشاهده و تصمیم گیری نمائید.

فروش اقساطی مبلمان

خرید اینترنتی مبل از بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یک مجموعه نمایشگاه فیزیکی و حضوری است و این بدین معنا است که نمایشگاه داران داخل یافت آباد تهران هیچ خدمات غیرحضوری را برای مشتریان و هموطنان عزیز در نظر نگرفته اند و تنها یک شیوه خرید مبل یعنی مسافرت به شهر تهران و حضور در بازار مبل وجود دارد.

خرید اینترنتی از بازار مبل یافت آباد افسانه ای بیش نیست و نمایشگاه داران یافت آباد به خاطر این که معمولا واسطه های فروش مبل هستند ترجیح نداده اند تا امکان خرید غیرحضوری مبل از یافت آباد را فراهم کنند زیرا به خاطر واسطه بودن قیمت های بالای آن ها به نسبت تولیدکنندگان مشخص می شود.

خرید مبل از گالری مبل سید

خرید اینترنتی مبل از گالری مبل سید بسیار کار آسانی است شما کافی است که مبل خود را از طریق وب سایت گالری مبل سید، اینستاگرام مبل سید، کانال تلگرام مجموعه و یا شماره تماس اینترنتی ما سفارش دهید و پس از انجام روند خرید مبل خود را در طی چند روز آتی درب منزل خود دریافت کنید و رضایت نامه 36 ماه کتبی مبل خود را از راننده تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی مبل از بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یک مجموعه نمایشگاه فیزیکی و حضوری است و این بدین معنا است که نمایشگاه داران داخل یافت آباد تهران هیچ خدمات غیرحضوری را برای مشتریان و هموطنان عزیز در نظر نگرفته اند و تنها یک شیوه خرید مبل یعنی مسافرت به شهر تهران و حضور در بازار مبل وجود دارد.

خرید اینترنتی از بازار مبل یافت آباد افسانه ای بیش نیست و نمایشگاه داران یافت آباد به خاطر این که معمولا واسطه های فروش مبل هستند ترجیح نداده اند تا امکان خرید غیرحضوری مبل از یافت آباد را فراهم کنند زیرا به خاطر واسطه بودن قیمت های بالای آن ها به نسبت تولیدکنندگان مشخص می شود.

خرید مبل از گالری مبل سید

خرید اینترنتی مبل از گالری مبل سید بسیار کار آسانی است شما کافی است که مبل خود را از طریق وب سایت گالری مبل سید، اینستاگرام مبل سید، کانال تلگرام مجموعه و یا شماره تماس اینترنتی ما سفارش دهید و پس از انجام روند خرید مبل خود را در طی چند روز آتی درب منزل خود دریافت کنید و رضایت نامه 36 ماه کتبی مبل خود را از راننده تحویل بگیرید.

آیا امکان خرید اقساطی مبل از یافت آباد وجود دارد؟

متاسفانه باید به شما این خبر را بدهیم که امکان خرید قسطی مبل از یافت آباد تقریبا یک امر محال است. نمایشگاه دارن یافت آباد به طور معمول فروشندگان مبلمان و سرویس خواب هستند تا تولیدکننده، همین علت و به خاطر خرید نقدی مبلمان توسط نمایشگاه داران از تولیدکنندگان مبلمان باعث این اتفاق شده است که خرید اقساطی از یافت آباد به یک آرزو محال تبدیل شود؛ البته تعدادی از این نمایشگاه ها امکان خرید اقساطی مبل با پیش پرداخت و کارمزد را برای خریداران در نظر گرفته اند و نمی توان گفت خرید قسطی از یافت آباد به طور کلی غیرممکن است.

اقساط ۱۲ تا ۲۰ ماهه در گالری مبل سید

اقساط در گالری مبل سید به صورت ۱۲ الی ۲۰ ماهه است. در خرید اقساطی از مبل سید شما بر خلاف سرای ایرانی نیازمند این نخواهید بود که مبلغی به عنوان پیش پرداخت بپردازید و شما مبل خود را دم قسط خریداری می کنید. علاوه بر این مورد گالری مبل سید هیچ گونه کارمزدی از شما دریافت نمی کند و حتی برای این خرید از شما تقاضا معرفی ضامن نیز ندارد.

همچنین در هنگام خرید شما ضمانت نامه کتبی ۳۶ ماه نیز دریافت می کنید و حتی این امکان را خواهید داشت که اقساط خود را ماهانه یا هر دو ماه یک بار تنظیم کنید تا آزادی عمل بیشتری در هنگام خرید اقساطی مبل داشته باشید.

فروش اقساطی مبل

قیمت مبل در یافت آباد

بازار مبل یافت آباد اصولا نمایشگاه واسطه های مبلمان است و تولیدکنندگان مبل در سراسر ایران قرار دارند و فروشندگان مبلمان در بازار مبل یافت آباد مجبور هستند هزینه های باربری و ارسال این مبل ها از شهرستان ها را تا بازار به هزینه های تمام شده مبل خود اضافه کنند، تخصصی بودن این بازار در حوزه مبلمان و سرویس خواب و باعث هزینه های زیاد کرایه و اجاره می باشد و همین باعث می شود قیمت مبلمان در بازار مبل یافت آباد همواره بالاتر از تولیدکنندگانی چون مبل سید باشد.

قیمت مبل کلاسیک یافت آباد

مبل‌های کلاسیک یکی از محبوب‌ترین مبل‌ها در ایران است که فروش بالایی در بازار مبل یافت آباد دارد. قیمت مبل کلاسیک یافت آباد بسیار بالاتر از تولیدکنندگان است و قیمت خرید و فروش مبل کلاسیک یافت آباد بالایی این مبلمان به خاطر استفاده از چوب‌های باکیفیتی چون چوب راش و چوب گردو است و همین عوامل باعث می‌شود قیمت مبل کلاسیک در بازار مبل یافت آباد بسیار بالایی دارد.

قیمت مبل راحتی یافت آباد

مبل‌های راحتی محبوب‌ترین مبل‌ در ایران است که فروش بالایی در بازار مبل یافت آباد دارد. قیمت مبل راحتی یافت آباد بسیار بالاتر از تولیدکنندگان است و قیمت خرید و فروش مبل راحتی یافت آباد بالایی این مبلمان به خاطر استفاده از چوب‌های باکیفیتی چون چوب راش و چوب روس است و همین عوامل باعث می‌شود قیمت مبل راحتی در بازار مبل یافت آباد بسیار بالایی دارد.

قیمت مبل چستر یافت آباد

مبل‌های چستر محبوب‌ترین مبل‌ راحتی در ایران است که فروش بالایی در بازار مبل یافت آباد دارد. قیمت مبل چستر یافت آباد بسیار بالاتر از تولیدکنندگان است و قیمت خرید و فروش مبل چستر یافت آباد بالایی این مبلمان به خاطر استفاده از چوب‌های باکیفیتی چون چوب راش و چوب روس است و همین عوامل باعث می‌شود قیمت مبل چستر در بازار مبل یافت آباد بسیار بالایی دارد.

قیمت میز ناهارخوری یافت آباد

میز ناهارخوری یکی از محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی در ایران است که فروش بالایی در بازار مبل یافت آباد دارد. قیمت میز ناهارخوری یافت آباد بسیار بالاتر از تولیدکنندگان است و قیمت خرید و فروش میز ناهارخوری یافت آباد بالایی این کالا را به خاطر استفاده از چوب‌های باکیفیتی چون چوب راش و چوب روس است و همین عوامل باعث می‌شود قیمت میز ناهارخوری در بازار مبل یافت آباد بسیار بالایی دارد.

قیمت مبل در گالری مبل سید

مبل سید در کاشان به تولید انواع مبلمان، سرویس خواب و میز ناهارخوری پرداخته است و حجم تولید مبلمان در این گالری از بسیاری از تولیدکنندگان مبل در ایران بیشتر است زیرا این گالری بسیاری از محصولات خود را حتی به واسطه های فروش مبل حتی در بازار مبل یافت آباد به فروش می رساند. قیمت مبلمان در گالری مبل سید از بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان مبلمان در سراسر ایران پائین تر است و این تفاوت قیمت در گالری ها واقع در استان های مرزی به طرز بسیار چشمگیری متفاوت است.

قمیت مبلمان گالری مبل سید به خاطر یکی از تامین کننده های بازار مبل یافت آباد بسیار کمتر از مبلمان داخل بازار یافت آباد است و این دقیقا به خاطر این است که گالری مبل سید یکی از تامین کننده های مبلمان یافت آباد تهران است.

حراج مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد همواره با نام حراجی مبلمان در سراسر ایران شناخته می شود اما در حال حاضر این ذهنیت کاملا اشتباه است در گذشته و در اوایل افتتاح بازار یافت آباد بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان نظیر گالری مبل سید نمایشگاه های خود را در این بازار افتتاح نمودند اما به مرور زمان به خاطر دوری نمایشگاه از محل تولید مبلمان و هزینه های بالای باربری و نیاز به هزینه های اقامتی تیم فروش کم کم این تولیدکنندگان به شهرهای خود بازگشتند.

بازگشت تولیدکنندگان به شهرهای خود یعنی فرصت خوب برای دلالانی که با استفاده از واژه ی حراج مبل یافت آباد به درآمدهای خوبی برسند. چندسالی است که دیگر حراج مبل یافت آباد تبدیل به یک واژه ی خیالی شده است و قیمت های به اصطلاح حراج مبل یافت آباد هم قیمت با بازار عادی است و دیگر شاهد حراج مبل یافت آباد به آن معنای قدیمی خود نیستیم.

حراج مبل در گالری مبل سید

مبل سید به خاطر مرکزیت شهر کاشان و امکان خرید مواد اولیه و متریال مناسب به قیمت مناسب همواره توانسته است مبلمان خود را به قیمت های پائین تر از تمام نمایشگاه های سراسر ایران به فروش برساند همچنین همواره گالری مبل سید در زمان های مشخص شده و از پیش تعیین شده جشنواره حراج مبل از گالری مبل سید را برگزار می کنند که شما از مزایای مختلف این جشنواره ها نظیر اقساط بلندمدت با قیمت های قبلی مبل خود را سفارش دهید.

آدرس گالری مبل سید کاشان

محصولات گالری مبل سید کاشان