فروش مبل اقساطی فرهنگیان

فرهنگیان یکی از سخت کوش ترین افراد جامعه محسوب می شوند که دارای درآمد نسبتا کمی به نسبت مشاغل دیگر دارند. در سراسر دنیا فرهنگیان دارای ارزش بسیار بالایی هستند و در بین افراد جامعه احترام بسیار بالایی دارند. گالری مبل سید در جهت تکریم از مقام فاخر فرهنگیان محترم طرح خرید مبل اقساطی فرهنگیان را ایجاد کرده است.
طرح خرید مبلمان اقساطی فرهنگیان یکی طرح بلند مدت در جهت تکریم مقام فرهنگیان می باشد، در این طرح گالری مبلمان سید در نظر دارد برای فرهنگیان علاوه بر امکان خرید اقساطی مبلمان به صورت چکی این امکان را به وجود آورده است که در صورتی که شما قصد خرید نقدی از گالری را داشته باشید از تخفیف ویژه ی فرهنگیان استفاده نمایند.

فروش اقساطی مبلمان ویژه فرهنگیان

مبل سید نیز در جهت تکریم مقام فرهنگیان که والدین دوم هر انسانی محسوب می شوند یک طرح بسیار عالی برای این قشر زحمت کش و مهربان و خستگی ناپذیر در نظر گرفته است، این طرح همان طرح فروش اقساطی مبلمان فرهنگیان را به وجود آورده است که مقداری از زحمت های این قشر را جبران نماید.

بارها در ادیان مختلف به تکریم مقام فرهنگیان اشاره شده است به طور مثال یک روایت در مقام فرهنگیان و معلمان عزیز حضرت علی می فرمایند: هرکس به من کلمه ای را آموزش دهد من را بنده ی خود ساخته است. در این حدیث همان طور که می دانیم فرهنگیان را تا مقام خداوندی بالا می برد و جایگاه بسیار زیادی را برایشان به وجود می آورد.

فروش اقساطی مبلمان ویژه فرهنگیان یک طرح بلند مدت برای تمام فرهنگیان عزیز است، در این طرح فرهنگیان می توانند بدون پیش پرداخت و بدون نیاز به ضامن  و تنها به صورت چکی مبلمان خود را تهیه کنید. این فروش به گونه ای است که فرهنگیان عزیز و معلمان سخت کوش مهربان بدون پرداخت هزینه های اضافی همچون سود و کارمزد مبلمان مد نظر خود را تهیه و این امکان را داشته باشید که هر کجا که از سرزمین عزیزمان ایران هستید درب منزل خود با کمترین هزینه دریافت نمایند.

شرایط خرید اقساطی مبلمان برای فرهنگیان

گالری مبلمان سید برای قدردانی از فرهنگیان عزیر طرح فروش اقساطی ویژه فرهنگیان را اجرا کرده است و فرهنگیان عزیز شاغل در آموزش و پروش یا بازنشستگان آموزش و پروش و حتی معلمان حق و تدریس و قراردادی می توانند از این طرح بهرمند شود.

در فروش اقساطی ویژه فرهنگیان؛ شما می توانید مبلمان مورد نظر خود را با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش بدهید تا درب منزل تحویل بگیرید. شرایط فروش ما برای خرید اقساطی توسط شما عزیزان بدون هیچ گونه پیش پرداخت انجام می شود یعنی از دم قسط، بدون یک ریال سود و کارمزد، بدون ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک است.

شاید برایتان سوال باشد که این اقساط چند ماهه است و چگونه می شود پرداخت کرد؟
تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد و هر چقدر مبلغ فاکتور شما بیشتر باشد تعداد اقساط هم اضافه می شود. شما می توانید به تعداد اقساط، چک ماه به ماه و یا اینکه هر دو ماه یک بار چک بدهید
مثلاً برای خریدی که اقساط آن ۱۲ ماهه است می توانید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.
البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید.

سوالات متداول درباره فروش اقساطی فرهنگیان

شرایط خرید اقساطی برای فرهنگیان چگونه است؟

بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن و فقط با پرداخت چک است.

برای خرید اقساطی نیاز به سفته یا ضامن است؟

خیر پرداخت صرفا از طریق چک صیاد است.

چه نوع چکی برای شما قابل قبول است؟

چک صیاد و قبل از ثبت سفارش استعلام چک گرفته می شود.

مدت اقساط چند ماهه است و نیاز به چند برگه چک داریم؟

قساط با توجه به مبلغ خرید از 12 الی 20 ماه می باشد، مثلا برای اقساط 12 ماهه می توانید، 12 چک ماه به ماه یا 6چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.