ناهارخوری

انواع ناهارخوری

ناهارخوری ها یکی از تولیدات مهم در صنعت مبلمان است، ناهارخوری یکی از پرفروش ترین تولیدات صنعت مبلمان در سراسر دنیا محسوب می شود و در ایران نیز مورد استقبال بالایی بوده است. ناهارخوری به خاطر ایجاد راحتی بیشتر در هنگام صرف غذا باعث محبوبیت بین خانواده های ایرانی و سراسر جهان شده است. در ادامه شما با توجه به سلیقه ی خود می توانید از انواع مختلف مبلمان تولید گالری مبلمان سید کاشان را مشاهده و در صورت علاقمندی از شرایط فروش اقساطی مبل و سرویس خواب گالری بهره مند گردید.

راهنمای خرید بهترین ناهارخوری

ناهارخوری با توجه به فروش بالایی که دارا است و از این رو دانستن این که در هنگام خرید ناهارخوری به کدام یک از نکات توجه نمائید که ناهارخوری که قصد تهیه ی آن را دارید عالی باشد. یکی از مواردی که در هنگام خرید سرویس خواب باید دقت نمود، متریال آن است.

متریال به معنی مصالح و هر آن چیزی که برای تولید یک وسیله به کار می رود؛ متریال در مبلمان در اصطلاح به تمام وسایل سازنده مبلمان گفته می شود. متریال در ناهارخوری یعنی چوب ها و فلزاتی که در ساخت بدنه ی میز ناهارخوری و اسکلت صندلی ها و همچنین فوم و شیشه و سایر مواردی که در تولید ناهارخوری از آن ها بهره برده می شود.

در ساخت ناهار خوری بادوام از چوب های راش و روس به صورت معمول استفاده می شود. چوب های راش و روس از چوب های وارداتی با دوام از کشور های شمالی ایران نظیر روسیه، گرجستان و … وارد می شود. این چوب ها علاوه بر دوام بالا و ماندگاری، وزن بسیار پائینی دارد که به افراد اجازه می دهد به راحتی بتوان آن ها را جا به جا کرد.

مراحل تولید ناهارخوری

اولین قسمت در تولید ناهارخوری نقشه و برش کاری است. در برشکاری ما مطابق نقشه ی تولید ناهارخوری بر روی چوب در اندازه های لازم جهت میز و صندلی ناهارخوری برش کاری های لازم انجام می شود. پس از این مرحله چوب ها به قسمت منبت کاری فرستاده می شود. در مرحله ی منبت کاری که توسط نجاران زبده تراش های لازم جهت زیبایی و جلوه ی بیشتر بر روی چوب ها به کار می رود. پس از این که منبت کاری چوب ها به اتمام رسید، وارد مرحله بعدی تولید یعنی رنگکاری سپرده می شود.

در رنگکاری ناهارخوری باید میز و صندلی های ناهارخوری دوبار رنگکاری بشود؛ علت این عمل این است که در صورتی که در هنگام غذا خوردن و یا چینش غذا مقداری رطوبت به میز یا صندلی رسید کمترین آسیب به آن ها وارد شود. مرحله ی اول از رنگ های عایق برای محافظت در برابر رطوبت استفاده می شود. مرحله ی دوم استفاده از رنگ برای و استحکام محافظت می باشد.

میزها معمولا بعد از این مرحله تولیدشان به اتمام رسیده است ولی بعضی از آن ها به مرحله ی بعد یعنی شیشه بری می رود و با شیشه ای در داخل و روی آن تولیدشان به اتمام می رسد؛ اما صندلی ها بعد از مرحله به مرحله قسمت فوم کشی می رود و پشتی و قسمت نشیمن از فوم پر می شود و بعد در مرحله ی آخر صندلی ها با پارچه کشی تولیدشان به اتمام می رسد. البته اگر صندلی ها قرار باشد به سبک چستر طراحی شوند به مرحله ی آخر خود یعنی لمسه دوزی سپرده می شوند.

خرید بی واسطه ناهارخوری از تولیدی

ناهارخوری یکی از پرفروش ترین مبلمان محسوب می شود به همین خاطر بهتر است ناهارخوری را از تولیدی تهیه نمائید. مبل سید تنها یک گالری مبلمان و سرویس خواب نیست بلکه در واقع یک تولیدکننده بزرگ مبلمان و سرویس خواب در ایران است. شما با خرید بی واسطه‌ی ناهارخوری در واقع علاوه بر این که می تواتید از قیمت بسیار پائین تر استفاده کنید و از تولیدی خریداری کنید، همچنین شما از بابت متریال به کار گرفته شده در این صندلی ها و میز ناهارخوریتان خاطرتان جمع باشد و مطمئن باشید ناهارخوری که خریداری کرده اید از متریال بسیار عالی در ساختش استفاده شده است. یکی از مهم ترین این ویژگی ها در گالری مبل سید کاشان این است که شما از سراسر ایران به راحتی می توانید ناهارخوری مد نظر خود را سفارش دهید و پس از خرید از ضمانت نامه 36 ماه ما بهره مند شوید.

حراج ناهارخوری

یکی از مهم ترین ویژگی های گالری مبل سید کاشان، حراج های فوق العاده ی آن است. گالری مبل سید به خاطر حجم تولیدات بالای ناهارخوری و مبل های راحتی و کلاسیک همواره در برابر افزایش قیمت ها منعطف بوده است و از افزایش قیمت های ناگهانی جلوگیری می کنند. در صورت تمایل به مشاهده سایر آثار گالری مبل سید می توانید به فروش اقساطی مبل راحتی و فروش اقساطی مبل کلاسیک و سلطنتی مراجعه کنید و با سایر مبلمان این گالری آشنا شوید.

همچنین این گالری در ایام مختلف حراج های بسیار فوق العاده ای برای تمام ساکنان ایران در نظر می گیرد. در این حراج فوق العاده ناهارخوری که توسط مبل سید انجام می شود علاوه بر کاهش قیمت شما این امکان را خواهید داشت که در اقساط نسبتا بلندتر مبالغ خرید خود را بپردازید.

خرید ناهارخوری ارزان قیمت

همان طور که گفتیم تولیدات گالری مبل سید کاشان بسیار بالا می باشد و این عامل سبب شده است افزایش ناگهانی قیمت متریال بر روی مبل های این گالری چندان تاثیر پذیر نیست. همچنین در به خاطر تولیدی بودن مبل سید شما می توانید منتظر حراج ناهارخوری نباشید و هر زمانی که اراده کنید ناهارخوری خود را به ارزان ترین قیمت نسبت به سایر گالری ها خریداری کنید.

خرید آنلاین و حضوری ناهارخوری

یکی از ویژگی های گالری مبل سید این است که شما از سراسر ایران می توانید به راحتی از امکانات گالری استفاده کنید. شما می توانید ناهارخوری خود را به دو صورت حضوری و حتی آنلاین سفارش دهید و آن را در به منزل خود تحویل بگیرید.

همچنین شما این امکان را دارید که رنگ مبل از قبیل رنگ پارچه مبلی و یا رنگ های نما را انتخاب کنید و مطابق نظر خود و سلیقه ی خود مبل خود را سفارش دهید.

همچنین شما در هنگام دریافت مبل خود می توانید ضمانت نامه کتبی 36 ماه خود را تحویل بگیرید.

فروش اقساطی ناهارخوری

مهم ترین ویژگی مبل سید کاشان امکان خرید اقساطی ناهارخوری است. شما در طرح فروش اقساطی گالری مبل سید علاوه بر استفاده از امکانات نام برده شده می توانید مبلغ مد نظر خود را بدون هیچ سود و کارمزدی پرداخت کنید. در طرح فروش اقساطی شما علاوه بر این که برای استفاده از این شرایط نیازمند ضامن نیستید.

در طرح خرید قسطی ناهارخوری گالری مبل سید شما کافی است ناهارخوری خود را پسندیده و هزینه ی آن را بدون پیش پرداخت پرداخت کنید. طول مدت اقساط بسته به خرید شما است و شما می توانید در اقساط 12 الی 20 ماه تمام مبلغ را بپردازید و مبل را درب منزل در هر جای از کشور پنهاور عزیزمان تحویل بگیرید.

همچنین پرداخت اقساط می تواند به صورت ماهانه و یا دو ماه یکبار باشد تا شما در پرداخت راحت تر باشید.

گالری مبل سید برای فرهنگیان عزیز نیز خدمات بسیاز ویژه ای در فروش اقساطی ارائه می نماید که شما می توانید با مراجعه به صفحه فروش اقساطی مبل فرهنگیان از شرایط ویژه اقساطی مبل برای فرهنگیان عزیز باخبر گردید.

همچنین بازنشستگان عزیز هم که قصد خرید مبلمان و یا تهیه جهیزیه برای فرزندان خود دارند می توانند از خدمات ویژه گالری مبل سید برای بازنشستگان بهره مند شوند برای آشنایی بیشتر با خدمات مبل سید برای بازنشستگان می توانید صفحه ویژه ی فروش اقساطی مبل بازنشستگان را مطالعه نمائید تا بهتر با این خدمات آشنا بشوید.

سوالات متداول

چرا قیمت بقیه گالری ها و فروشگاه ها به نسبت گالری مبل سید بیشتر است؟

گالری مبل سید یک تولیدکننده بزرگ مبلمان در ایران است، همچنین خرید از این گالری در واقع یعنی خرید بی واسطه از تولیدی

چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن ناهارخوری مطمئن شویم؟

تمام محصولات گالری مبل سید باکیفیت هستند همچنین شما می توانید هنگام تحویل، ضمانت نامه کتبی ناهارخوری خود را دریافت نمائید.

امکان خرید حضوری ناهارخوری نیز وجود دارد؟

بله، شما کافی است به گالری مبل سید واقع در شهر کاشان مراجعه نمائید و ناهارخوری خود را به صورت خریداری کنید.

امکان انتخاب پارچه از انواع و رنگ های مختلف وجود دارد؟

بله، رنگ پارچه به انتخاب مشتری بوده و به صورت حضوری یا اینترنتی از روی پالت رنگ امکان انتخاب وجود دارد.

فروش اقساطی چگونه است؟

بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن است

تحویل چک و تسویه در خرید اینترنتی چگونه است؟

بعد از تحویل مبل درب منزل، چک هارو تحویل راننده می دید.