مبل مدرن

انواع مبل راحتی مدرن

مبل های سبک مدرن یکی از مدل مبل های پرطرفدار مبل راحتی است، این دسته از مبل های راحتی علاوه بر فروش بالای جهانی در ایران نیز مورد استقبال فوق العاده ای قرار گرفته است. این مدل از مبلمان خود دارای مدل های مختلف و معروفی همانند مبل صدفی، مبل سزار، مبل کوپر و … است. در ادامه شما با توجه به سلیقه ی خود می توانید از انواع مختلف مبلمان تولید گالری مبلمان سید کاشان را مشاهده و در صورت علاقمندی از شرایط فروش اقساطی مبل گالری بهره مند گردید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت که سایر مبل راحتی را نیز به صورت اقساطی تهیه کنید برای دیدن سایر مبل های راحتی می توانید به صفحه ی فروش اقساطی مبل راحتی مراجعه نمائید.

راهنمای خرید بهترین مبل راحتی مدرن

مبل راحتی مدرن یکی پرطرفدارترین مبلمان راحتی بین جوانان زوج های جوان محسوب می شود و همچنین پرفروش ترین مبل برای تازه عروسان و افرادی که دکوراسیون مدرن است. با توجه به اهمیت به نحوه ی تولید و ماندگاری و فروش عالی این دسته از مبلمان، سودجویان را وا داشته است تا محصول بی کیفیت تولید نموده پس باید این مبل را در هنگام خرید به نکات مختلف توجه نمود تا محصولی که خریداری می کنید باکیفیت و اصل باشد.

یکی از مواردی که در هنگام خرید مبل های سبک راحتی مدرن باید دقت نمود، متریال آن است. متریال به معنی مصالح و هر آن چیزی که برای تولید یک وسیله به کار می رود؛ متریال در مبل در اصطلاح به تمام وسایل سازنده مبلمان گفته می شود نظیر چوب و فلزات، پارچه های بدنه و پشتی و فوم های کار گرفته شده در قسمت نشیمن و پشتی و سایر مواردی که در تولید یک مبل استفاده می شود. در حالت کلی متریال مهم در مبلمان به چوب و فلزات اسکلت و نما، فوم و پارچه های مبلی است.

بهترین چوب ها در ساحت مبلمان، چوب راش، چوب روس و چوب گردو است. چوب های راش معمولا در مناطق شمالی کشور و کشورهایی شمالی نظیر گرجستان و روسیه وارد می شود. چوب راش یکی از بهترین چوب ها در تولید مبلمان مخصوصا مبل های راحتی و مبلمان کلاسیک و سلطنتی می باشد.

یکی دیگر از چوب های عالی در تولید مبل راحتی سبک مدرن، چوب روس است. چوب روس که جزو چوب های وارداتی به کشور از کشور روسیه علاوه بر رنگ سفید که رنگ پذیری بسیار بالا دارد و در مقایسه با سایر چوب ها در عین حال که ار لحاظ استحکام برابر است، وزن سبکتری دارد و چوب روس یکی از بهترین چوب ها در ساخت مبلمان راحتی مدرن شده است زیرا به افراد این امکان را می دهد بتوانند به راحتی آن را حمل و جا به جا کنند.

در مورد فوم های مناسب برای مبل راحتی انواع فوم سرد و فوم ویژه و … است. این فوم ها علاوه بر دوام بالایی که به نسبت سایر فوم ها دارند وزن سبک تر و منعطف تر است. در هنگام خرید مبل راحتی مدرن بهتر است مبلمانی را خریداری کنید که از فوم های سرد و ویژه در آن استفاده شده است. دلیل خرید مبل های راحتی مدرن با فوم های سرد و ویژه این است.

مراحل تولید مبل راحتی مدرن

اولین گام در هنگام ساخت مبل های مدرن، ساخت اسکلت مبل است. اسکلت مبل در واقع به قسمت چوب هایی است که در قسمت داخلی مبل استفاده می شود. اسکلت ها توسط نجاران حرفه ای ساخت می شوند. معمولا در ساخت اسکلت مبل از چوب هایی روس، راش و گردو که قبلا در این مورد صحبت کرده‌ایم. اسکلت مبل های مدرن بسیار با دقت باید طراحی شده باشد زیرا این مبلمان از لحاظ زیبایی و طول عمر باید به نسبت سایر مبل های راحتی دوام و ماندگارتر باشد.

پس از ساخت اسکلت مبل راحتی مدرن، چوب ها به قسمت رنگکاری می رود. در رنگکاری معمولا از رنگ های پلی یورتان و پلی استر استفاده می شود. دلیل این کار ضدآب شدن اسکلت است که در صورتی که مبل در مجاورت رطوبت قرار گرفت از بین نرود و مدت زمان زیادی ماندگار باشد.

پس از رنگکاری مبل های راحتی توسط فوم پر می شود تا زمانی که به میزانی برسد که استفاده کننده احساس راحتی بکند. بعد از انجام فوم کشی ها نوبت به سراغ پارچه کشی می رسد. یعضی از مبل های راحتی مدرن همانند مبل های چستر نیازمند لمسه دوزی است و یا نیازمند است قسمت هایی از پارچه خیاطی و به یک دیگر متصل شوند تا اشکال غیرهندسی آن ها به درستی قابل نمایش شود.

خرید بی واسطه از تولیدی

مبل راحتی مدرن یکی از پرفروش ترین مبلمان سبک راحتی محسوب می شود به همین خاطر بهتر است مبل مدرن را از تولیدی تهیه نمائید. مبل سید تنها یک گالری مبلمان و سرویس خواب نیست بلکه در واقع یک تولیدکننده بزرگ مبلمان و سرویس خواب در ایران است. شما با خرید بی واسطه‌ی مبل راحتی مدرن در واقع علاوه بر این که می تواتید از قیمت بسیار پائین تر استفاده کنید و از تولیدی خریداری کنید، همچنین شما از بابت متریال به کار گرفته شده در این مبل خاطرتان جمع باشد و مطمئن باشید مبلی که خریداری کرده اید از متریال بسیار عالی در ساختش استفاده شده است. یکی از مهم ترین این ویژگی ها در گالری مبل سید کاشان این است که شما از سراسر ایران به راحتی می توانید مبل مد نظر خود را سفارش دهید و پس از خرید از ضمانت نامه 36 ماه ما بهره مند شوید.

حراج مبل راحتی مدرن

یکی از مهم ترین ویژگی های گالری مبل سید کاشان، حراج های فوق العاده ی آن است. گالری مبل سید به خاطر حجم تولیدات بالای مبل های راحتی مدرن و سایر مدل های مبل راحتی همواره در برابر افزایش قیمت ها منعطف بوده است و از افزایش قیمت های ناگهانی جلوگیری می کنند.

همچنین این گالری در ایام مختلف حراج های بسیار فوق العاده ای برای تمام ساکنان ایران در نظر می گیرد. در این حراج فوق العاده مبل های راحتی سبک مدرن که توسط مبل سید انجام می شود علاوه بر کاهش قیمت شما این امکان را خواهید داشت که در اقساط نسبتا بلندتر مبالغ خرید خود را بپردازید.

خرید مبل راحتی مدرن ارزان قیمت

همان طور که گفتیم تولیدات گالری مبل سید کاشان بسیار بالا می باشد و این عامل سبب شده است افزایش ناگهانی قیمت متریال بر روی مبل های این گالری چندان تاثیر پذیر نیست. همچنین در به خاطر تولیدی بودن مبل سید شما می توانید منتظر حراج مبل های راحتی سبک مدرن نباشید و هر زمانی که اراده کنید مبل مدرن خود را به ارزان ترین قیمت نسبت به سایر گالری ها خریداری کنید.

خرید آنلاین و حضوری مبل راحتی مدرن

یکی از ویژگی های گالری مبل سید این است که شما از سراسر ایران می توانید به راحتی از امکانات گالری استفاده کنید. شما می توانید مبل های راحتی مدرن خود را به دو صورت حضوری و حتی آنلاین سفارش دهید و آن را در به منزل خود تحویل بگیرید.

همچنین شما این امکان را دارید که رنگ مبل از قبیل رنگ پارچه مبلی و یا رنگ های نما را انتخاب کنید و مطابق نظر خود و سلیقه ی خود مبل خود را سفارش دهید.

همچنین شما در هنگام دریافت مبل خود می توانید ضمانت نامه کتبی 36 ماه خود را تحویل بگیرید.

فروش اقساطی مبل راحتی سبک مدرن

مهم ترین ویژگی مبل سید کاشان امکان خرید اقساطی مبل راحتی سبک مدرن است. شما در طرح فروش اقساطی گالری مبل سید علاوه بر استفاده از امکانات نام برده شده می توانید مبلغ مد نظر خود را بدون هیچ سود و کارمزدی پرداخت کنید. در طرح فروش اقساطی شما علاوه بر این که برای استفاده از این شرایط نیازمند ضامن نیستید.

در طرح خرید قسطی مبل راحتی مدرن گالری مبل سید شما کافی است مبل خود را پسندیده و هزینه ی آن را بدون پیش پرداخت پرداخت کنید. طول مدت اقساط بسته به خرید شما است و شما می توانید در اقساط 12 الی 20 ماه تمام مبلغ را بپردازید و مبل را درب منزل در هر جای از کشور پنهاور عزیزمان تحویل بگیرید.

همچنین پرداخت اقساط می تواند به صورت ماهانه و یا دو ماه یکبار باشد تا شما در پرداخت راحت تر باشید.

گالری مبل سید برای فرهنگیان عزیز نیز خدمات بسیاز ویژه ای در فروش اقساطی ارائه می نماید که شما می توانید با مراجعه به صفحه فروش اقساطی مبل فرهنگیان از شرایط ویژه اقساطی مبل برای فرهنگیان عزیز باخبر گردید.

همچنین بازنشستگان عزیز هم که قصد خرید مبلمان و یا تهیه جهیزیه برای فرزندان خود دارند می توانند از خدمات ویژه گالری مبل سید برای بازنشستگان بهره مند شوند برای آشنایی بیشتر با خدمات مبل سید برای بازنشستگان می توانید صفحه ویژه ی فروش اقساطی مبل بازنشستگان را مطالعه نمائید تا بهتر با این خدمات آشنا بشوید.

سوالات متداول

چرا قیمت بقیه گالری ها و فروشگاه ها به نسبت گالری مبل سید بیشتر است؟

گالری مبل سید یک تولیدکننده بزرگ مبلمان در ایران است، همچنین خرید از این گالری در واقع یعنی خرید بی واسطه از تولیدی

چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن مبل راحتی مدرن مطمئن شویم؟

تمام محصولات گالری مبل سید باکیفیت هستند همچنین شما می توانید هنگام تحویل، ضمانت نامه کتبی مبل راحتی سبک مدرن خود را دریافت نمائید.

امکان خرید حضوری مبل راحتی سبک مدرن نیز وجود دارد؟

بله، شما کافی است به گالری مبل سید واقع در شهر کاشان مراجعه نمائید و مبل خود را به صورت خریداری کنید.

امکان انتخاب پارچه از انواع و رنگ های مختلف وجود دارد؟

بله، رنگ پارچه به انتخاب مشتری بوده و به صورت حضوری یا اینترنتی از روی پالت رنگ امکان انتخاب وجود دارد.

فروش اقساطی چگونه است؟

بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن است

تحویل چک و تسویه در خرید اینترنتی چگونه است؟

بعد از تحویل مبل درب منزل، چک هارو تحویل راننده می دید.