مبل چستر مدرن لئون

توضیحات مبل چستر مدرن لئون

مبل چستر مدرن لئون یک مبل راحتی شرکتی زیبا می باشد که در نهایت دقت و ظرافت به مرحله ی ساخت رسیده است. این مجموعه در ترکیب رنگ دلخواه شما ساخته می گردد و شما این امکان را دارید تا آن ها را متناسب با رنگ پرده، سایر مبلمان، فرش و… هماهنگ کنید. اما پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های خنثی می باشد تا در صورت تعویض سایر اشیا با مغایرت اجزا مواجه نشوید.

این مبلمان 8 نفره بوده و شامل دو عدد کاناپه و دو عدد مبلمان تک نفره می باشد. برای هر عدد کاناپه دو عدد کوسن نیز تقدیم شما می‌شود که می توانید آن را متناسب با ترکیب رنگ دلخواه انتخاب کنید.

طراحی مبل چستر لئون گالری مبل سید کاشان بسیار خاص است و یک مبل چستر بسیار ویژه است که باعث می شود هر فرد محو زیبایی این مبل شود.

پایه ی مبل چستر لئون چوبی است که مبل لئون را نیز در دسته ی مبل های پایه چوبی های بسیار جذاب قرار می دهد که باعث دوام و ماندگاری بسیاری در این مبل می شود. طراحی مدرن و ویژه کاناپه مبل مدرن لئون سبب شده است این مبل مدرن جزو یکی از جذاب ترین مبل های مدرن گالری مبل سید به شمار رود. کلاف این مبل از جنس چوب روس می باشد. توجه داشته باشید چوب روس در برابر حشرات چوبخوار بسیار مقاوم می باشد. همچنین چوب روس بسیار رنگ پذیر می باشد و قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارد.

پارچه ای که برای ساخت این مبل استفاده میشود از نوع جری است که یکی از پارجه های با خواب نسبتا کم است و حس آراستگی و نظم را به خانه القا می کند؛ پارچه جری جزو بسیار محبوب و فوق العاده برای مبل های راحتی به شمار می رود. لازم به ذکر است انتخاب رنگ پارچه هم به سلیقه شما می باشد.

این مبل چستر بسیار جذاب برای شما در سراسر کشور قابل ارسال می باشد و شما می توانید این کالا را همراه با 36 ماه ضمانت نامه و گارانتی کتبی درب منزل خود تحویل بگیرید.

گالری مبل سید در نظر دارد تمام محصولات خود را به صورت اقساط با شرایط ویژه و عالی به فروش برساند. جهت اطلاع از نحوه ی خرید اقساطی مبل چستر لئون پایه چوبی می توانید از لینک فروش اقساطی مبلمان استفاده نمائید.

جنس پارچه:

پارچه جری

جنس کلاف:

چوب روس پایه چوبی

نوع فوم:

فوم سرد

به اشتراک بگذارید

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.