مبل راحتی مکانیزم مارال

مبل راحتی

توضیحات مبل چستر مکانیزه مارال

مبل راحتی مکانیزم مارال یک کار راحتی بسیار زیبا و شیک می باشد که به مبل چستر طراحی شده است و برای تم های دکوراسیون اسپورت، ساده، مینیمال، مدرن مناسب می باشد.

این طرح 10 نفره است و شامل 2 کاناپه 4 نفره و 2 صندلی تک می باشد. مبل چهار نفره ی این کار در قسمت تکیه گاه دارای مکانیزم می باشد و می توانید تکیه گاه آن را به عقب برده و به تخت تبدیل کنید.

در اسکلت این کار چوب روس و در نما نیز از چوب راش استفاده شده که از چوب های درجه یک و مرغوب هستند. این چوب ها قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و در برابر حشرات چوبخوار بسیار مقاوم هستند. رنگ چوب این مبل از رنگ پلی یورتان ترک استفاده میشود که بسیار با کیفیت است.

در نشیمن این مبل راحتی از فوم سرد استفاده شده که بسیار راحت است و علاوه بر آن، شکل ظاهری خودش را حفظ میکند و همین طور طول عمر طولانی‌تری را نسبت به فوم گرم و اسفنج به دنبال دارد و به همین دلیل چندین سال به خرید مبل جدید احتیاج ندارید.

پارچه ای که برای ساخت مبل راحتی مکانیزم مارال استفاده میشود از نوع مسکو است که یکی از پارجه های با خواب نسبتا کم است که و حس آراستگی و نظم را به خانه القا می کند.لازم به ذکر است انتخاب رنگ پارچه هم به سلیقه شما می باشد. لمسه دوزی های این مبل چستر مکانیزه تماما کار دست است و توسط افراد زبده لمسه دوزی شده است.

این محصول بسیار زیبا و متفاوت طراحی شده است و جز مبل های مکانیزم پرطرفدار نیز به شمار می رود. این کالا دارای قابلیت انتخاب رنگ می باشد و شما این امکان را دارید تا این جز منزلتان را نیز با سایر اقلام خود هماهنگ سازی کنید. این محصول برای شما در سراسر کشور قابل ارسال می باشد وشما می توانید این کالا را همراه با 36 ماه ضمانت نامه و گارانتی کتبی درب منزل خود تحویل بگیرید.

گالری مبل سید در نظر دارد تمام محصولات خود را به صورت اقساط با شرایط ویژه و عالی به فروش برساند. جهت اطلاع از نحوه ی خرید اقساطی مبل راحتی مکانیزم مارال می توانید از لینک فروش اقساطی مبلمان استفاده نمائید.

جنس پارچه:

پارچه مسکو

جنس اسکلت:

چوب روس

جنس نما:

چوب راش

نوع فوم:

فوم سرد

به اشتراک بگذارید