پرفروش ترین مبل سال 2022

پرفروش ترین مبل سال 2022

یکی از مهم ترین خصوصیت های انسانی این است که شیوه و سبک زندگی خود را همانند بقیه افراد جامعه انتخاب کند و همین باعث شده است همواره به دنبال این باشد که چه چیزهایی مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته است؛ مبلمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است به همین خاطر ما در گالری مبل سید تصمیم گرفته ایم به معرفی پرفروش ترین مبل سال 2022 بپردازیم.

گالری مبلمان سید کاشان یکی از تولیدکنندگان خوشنام مبلمان در ایران است که شهرت این تولیدی تنها محدود به شهر کاشان نیست بلکه شهرت این گالری به گوش بسیاری هموطنان عزیز، گالری های مبلمان و حتی بسیاری از فروشگاه لوازم خانگی سراسر کشور نیز رسیده است و حتی بسیار فروشندگان مبلمان در ایران مبلمان گالری خود را از مجموعه مبل سید خریداری و به فروش می رسانند.

سال 2022 یک سال پرچالش

سال 2022 یک سال پرچالش در سراسر جهان به شمار می رود در این سال که از همان آغاز به دوران پساکرونا معروف بود و با برگزاری جام جهانی در قطر به یکی از پرچالش ترین سال ها در چند سال اخیر تبدیل شده است، این چالش با افزایش قیمت دلار در ایران به چالش بیشتری برای ایرانیان تبدیل شده است. گرانی دلار و کاهش ارزش ریال در سال 2022 تنها یکی از چندین چالش ایرانیان به حساب رفته است.

یکی از دیگر از چالش هایی که در سال 2022 در ایران شاهد آن بودیم قطعی اینترنت و ناآرامی های بازار اقتصادی ایران است که یکی از اصلی ترین چالش های سال 2022 بود که تا این لحظه ادامه دار است و این اتفاقات و گرانی لوازم که تا این لحظه شاهد آن هستیم و سال میلادی جدید را نیز با چالش مواجه کرده است.

یکی از چالش های دیگر سال 2022 که به صورت جهانی شاهد آن هستیم جنگ اوکراین است. جنگ اوکراین شاید از دید عموم جامعه تاثیری بر وضعیت اقتصادی ایران نگذاشته باشد اما پس از اعلام جنگ توسط روسیه به اوکراین و تحریم های جهانی علیه روسیه بعضی از صنایع در ایران نیز دچار چالش شده است.

سال 2022 با تمام این چالش ها مدتی است که به اتمام رسیده است اما این چالش ها مانع از زندگی نشده است و ما ایرانیان با تمام این چالش ها سعی در زندگی عادی خود داشته ایم و خریدهای خود را متناسب با نیاز و سرمایه خود انجام داده ایم.

پایان سال 2022 و شروع سال 2023

مبل چستر پرفروش ترین سبک مبلمان در سال 2022

قبل از این که بخواهیم پرفروش ترین مبل سال 2022 را معرفی کنیم بهتر است که این نکته گفته شود مبل چستر پرفروش ترین سبک مبلمان در سال 2022 بوده است. فروش مبل چستر تنها محدود به سال 2022 نبوده است بلکه مبل چستر سالیان طولانی است که پرفروش ترین مبل در جهان و ایران شناخته می شود. مبل چستر زیباترین و جذاب ترین مبل راحتی در سراسر جهان است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا چرا مبل چستر پرفروش ترین سبک مبل در سال 2022 است؟ پاسخ به این سوال بسیار واضح است تمام جواب در درون شکل و خاصیت های مبل چستر است؛ اگر چه ما پیشتر در مقاله ای با نام مبل چستر چیست به معرفی کامل این مبل پرداخته ایم اما در ادامه مهم ترین دلایل فروش بالای مبل چستر در سال 2022 را برخواهیم شمرد.

مبل چستر یا در واقع مبل چستر فیلد (Chesterfeild) یک واژه ای انگلیسی با معنای مبلی با دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب یک مبل بسیار کلاسیک و بااصالت است که توسط لرد فیلیپ استنهاپ چهارمین فرماندار قلعه چسترفیلد انگلستان در قرن 17 و 18 میلادی باز می گردد. مهم ترین ویژگی مبل چستر لمسه دوزی هایی است که با هدف ضدچروک شدن لباس بر روی مبل قرار گرفته است.

تمام ویژگی هایی که در بالا به صورت بسیار خلاصه وار توضیح داد شد، عوامل مهم در فروش بالای مبل چستر در سال 2022 بوده است.

مبل تخت شو دومین سبک پرفروش مبلمان در سال 2022

یکی دیگر از پرفروش ترین سبک های مبلمان در سال میلادی پیش مبل تخت شو یا مبل فوتون بوده است. مبل تخت شو یا مبل فوتون یکی از شکیل ترین مبل های راحتی در سراسر جهان به شمار می رود این مبل با هدف افزایش کارایی مبل های راحتی مخصوصا برای منازل کوچک طراحی شده است و بسیار مورد پسند جوانان مجرد و زوج های جوان است و همین عوامل سبب شده است مبل های راحتی تخت شو جزو پرفروش ترین مبل های سال 2022 قرار بگیرد.

مبل چستر مکانیزه دیاموند
مبل چستر مکانیزه تخت شو دیاموند

معرفی پرفروش ترین مبل سال 2022

همان طور که گفتیم دو سبک مبل چستر و مبل تخت شو جزو پرفروش ترین سبک های سال 2022 به شمار می رود و فروش این دو مبلمان بالاتر از سایرین بوده است؛ اما هدف ما معرفی پرفروش ترین مبل در سال 2022 بود نه معرفی مبلمان! علت این پیش زمینه این بود که مبلی که توانست رکورد فروش را در سال 2022 بزند و این فروش همچنان در سال 2023 بسیار بالا است و  پیش بینی ها حاکی از این است این فروش بی سابقه ادامه دار باشد؛ یک مبل چستر است که به شیوه تخت شو طراحی شده است.

مبل دیاموند یک مبل چستر است که یک مبل مکانیزه تخت شو نیز است. مبل چستر تخت شو دیاموند یکی از مبل های پرطرفدار گالری مبل سید به شمار می رود. فروش مبل چستر تنها محدود به فروش به مشتریان حضوری و یا آنلاین گالری مبل سید نبوده است و بیشترین خرید این مبل توسط نمایشگاه داران در سراسر ایران و بازارهای مهم مبلمان همچون بازار مبل یافت آباد و بازار مبل چهاردانگه بوده است.

گالری مبل سید تنها فروش مبلمان خود را محدود به مشتریان خود نکرده است و با فروش به نمایشگاه دارانی در بازارهای مبلمان همواره تلاش نموده است مبل باکیفیت را به دست هموطنان عزیز برساند، یکی از این روش ها بازار مبل یافت آباد است که ما پیشتر توضیحات خود را در مبل یافت آباد یا خرید قسطی از گالری مبل سید کاشان را داده ایم.

معرفی ویژگی های مبل چستر دیاموند پرفروش ترین مبل 2022

مبل دیاموند مبلی است که به خاطر وجود شش عامل اصلی فروش بالایی داشته است که ما در ادامه به بررسی هر شش عامل خواهیم پرداخت و با بررسی هر یک پرده از راز فروش بالای مبل 2022 برخواهیم داشت. اما قبل از هر چیز می خواهیم به صورت تیتروار این عوامل را معرفی نمائیم.

  1. طراحی مبل دیاموند به عنوان یک مبل چستر
  2. طراحی مبل دیاموند به عنوان یک مبل تختشو
  3. شکل ظاهری و فوق العاده مبل دیاموند
  4. متریال باکیفیت در طراحی مبل دیاموند
  5. قیمت مناسب و ارزان بودن بی سابقه مبل دیاموند
  6. طرح فروش اقساطی گالری مبلمان سید

 

مبل چستر مکانیزه دیاموند
مبل چستر مکانیزه تخت شو دیاموند

مبل دیاموند یک مبل چستر بسیار زیبا

مبل دیاموند یک مبل بسیار زیبا است که طراحی این مبل راحتی به سبک مبل چستر است که این عامل باعث شده است مبل چستر دیاموند یکی از محبوبترین مبل های چستر در گالری مبل سید به شمار برود. تمام لمسه دوزی های به کار رفته شده در مبل چستر دیاموند توسط هنرمندان زبده به صورت کار دست انجام شده است که باعث طول عمر لمسه دوزی ها و زیبایی مبل چستر دیاموند می شود.

همان طور که در اول این مقاله توضیح دادیم مبل های چستر سال ها است که رکورد فروش بالای سالیانه را از آن خود می کنند که در این میان مبل دیاموند پیشتاز این مبل های چستر به شمار می رود و توانست در مقایسه با سایر مبل های چستر بیشترین طرفدار و فروش را به خود جذب نماید.

مبل دیاموند یک مبل تختشو فوق العاده

یکی دیگر از مهمترین عوامل فروش بالای مبل چستر دیاموند این است که این مبل تنها یک مبل چستر نبوده است بلکه یک مبل تختشو است و همین باعث شده است هر فردی که به دنبال مبل تختشو می گشته به خاطر چستر بودن آن جذب شده و بلعکس هر مشتری که به دنبال خرید یک مبل چستر شیک بوده به خاطر آپشن اضافه تر این مبل یعنی تختشو بودن جذب این مبل شده است و فروش بی سابقه ای برای این مبل رقم زده است.

مبل مکانیزه دیاموند مورد علاقه نه تنها افراد مستقل مجرد بوده بلکه مورد توجه تمام سنین بوده است و هر مشتری که قصد خریداری مبل راحتی داشته است بسیار جذب این مبل فوق العاده شیک و جذاب شده است، از طرفی مبل های تختشو امسال رقیب بسیار سخت مبل های چستر در فروش بالا بودند که این رقابت را باید مدیون مبل مکانیزه دیاموند باشند که با فروش بالای خود فروش این مبلمان را بی سابقه نموده است.

مبل چستر مکانیزه دیاموند

شکل ظاهری مبل مکانیزه چستر دیاموند

مبل مکانیزه چستر دیاموند ظاهری بسیار جذاب و فوق العاده دارد این مبل با شکل ظاهری جذاب و با انتخاب رنگبندی پارچه ی مبلی و کم حجم بودن باعث شده است به نسبت مبل های تختشو از مزیت بالاتری برخوردار باشد و بتواند به یک عامل پرفروش برای این مبل تبدیل شود. طراحی اسپرت و نیوکلاسیک مبل چستر مکانیزه دیاموند تضاد کاملا آشکاری با ذهنیت افراد از مبل های چستر دارد که این تضاد از لحاظ روانی برای بیننده ای جذاب است و باعث می شود جذب طراحی و شکل ظاهری فوق العاده این مبل گردد.

متریال باکیفیت مبل دیاموند یکی از مهم ترین عوامل پرفروش ترین مبل سال 2022

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین عوامل فروش بالای مبل چستر مکانیزه دیاموند را بیان کنیم به متریال باکیفیت حتما اشاره خواهیم کرد. متریال باکیفیت در خرید و تولید مبلمان بسیار مهم است زیرا متریال عامل دوام و ماندگاری مبلمان در طی زمان بلند است. متریال در مبلمان اصطلاحا به جنس چوب کلاف، جنس فوم مبلی، پارچه های کار شده در مبل و جنس چوب و یا فلز پایه های مبل گفته می شود و مبل دیاموند از برترین متریال در ساختش استفاده شده است.

چوب روس جنس کلاف پرفروش ترین مبل در سال 2022

کلاف مبل به چوب کار شده در قسمت های درونی مبل گفته می شود، جنس کلاف در دوام و ماندگاری یک مبل بسیار مهم است هر آن چه چوب کار شده در کلاف بهتر و قویتر باشد دوام و ماندگاری یک مبل بیشتر است. چوب روس یکی از باکیفیت ترین چوب ها در صنعت مبلمان است، چوب روس که از کشور روسیه وارد ایران می شود و دارای وزن کم و استحکام بالایی دارد.

جنس پارچه مبل سال 2022

یکی از مهم ترین و جذاب ترین متریال که باعث افزایش زیبایی یک مبل می شود جنس پارچه ی آن است. پارچه هانزو یکی از بهترین پارچه های حال حاضر در صنعت مبلمان است؛ این پارچه به خواب کم شباهت بسیاری به مبل های چرم به وجود می آورد که باعث زیبایی و جذابیت مبل سال 2022 شده است.

مبل چستر مکانیزه دیاموند

فوم ویژه یورولوکس متریال مهم مبل چستر دیاموند

یکی دیگر از متریال های به کار گرفته شده در مبل سال 2022 فوم ویژه یورولوکس است؛ فوم ویژه یورولوکس بیشتر برای ساختمان سازی استفاده می شود که گالری مبل سید در اقدامی بی سابقه از این فوم خاص برای یک مبل خاص استفاده کرده است. استفاده از فوم ویژه یورولوکس برای مبل مکانیزه چستر دیاموند باعث شده است فوم این مبل تا سال ها خراب نشود و نیازمند تعمیرات نباشد.

استفاده از فوم ویژه یورولوکس تنها با هدف خاص سازی این مبل استفاده نشده است این مبل به خاطر این که قرار است یک مبل فوتون باشد و افراد ساعات زیادی را بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنند به همین خاطر این فوم این مبل باید از دوام بسیار فوق العاده بالایی داشته باشد.

پایه ای با چوب راش یک پایه مبلی بسیار ویژه

چوب راش بهترین چوب در صنایع به حساب می آید یکی از مهم ترین صنایعی که از چوب راش استفاده می کند مبلمان است. گالری مبل سید برای این که مبل خاص خود را جلوه ای بسیار جذاب داده باشد برای پایه های این مبل از چوب راش استفاده کرده است.

چوب راش نه تنها مقاومت بالایی دارد بلکه در برابر رطوبت نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و همین باعث شده است پایه مبل مکانیزه چستر دیاموند از جنس چوب راش انتخاب شود.

مبل چستر مکانیزه دیاموند یک مبل ارزان و ارزنده

یکی از دیگر از دلایل مهم فروش بالای مبل دیاموند قیمت نسبتا پائین این مبل به نسبت متریال استفاده شده در آن و قیمت فوق العاده پائین آن به نسبت سایر مبل های چستر است و همین عامل سبب شده است مبل چستر دیاموند به پرفروش ترین مبل در سال 2022 تبدیل گردد؛ البته لازم به ذکر است که این ارزندگی تنها برای مبل دیاموند نیست بلکه تمام محصولات مبل سید به تناسب با سایر گالری ها ارزان تر و باکیفیت تر است و این هم به خاطر تولیدی بودن گالری مبل سید است. برای مشاهده مبل های ارزنده گالری می توانید با مراجعه به صفحه مبل ارزان قیمت این مبل های ارزنده را مشاهده و خریداری نمائید.

مبل چستر مکانیزه دیاموند

فروش اقساطی مبلمان گالری مبل سید کاشان

یکی دیگر از عوامل مهم در فروش بالای مبل دیاموند و تبدیل شدن این مبل به پرفروش ترین مبل سال 2022 به طرح فروش اقساطی مبلمان گالری مبل سید باز می گردد. در طرح فروش اقساطی مبلمان از گالری مبل سید افراد می توانند بدون پیش پرداخت در اقساط 12 تا 20 ماهه بدون نیاز به ضامن و پرداخت کارمزد مبل مد نظر خود را سفارش دهند و آن را هرجایی از ایران درب منزل خود تحویل بگیرند.

گالری مبل سید برای فرهنگیان عزیز نیز شرایط اقساطی مناسبی در نظر گرفته است که فرهنگیان عزیز و تمامی معلمان قراردادی می توانند از این شرایط استفاده نمایند، فرهنگیان عزیز می توانند با مراجعه به مبل اقساطی فرهنگیان از شرایط ویژه ی گالری مبل سید باخبر شوند.

این تخفیفات و طرح ها شامل فرهنگیان عزیز نیست بلکه نظامیان و بازنشستگان نیز طرح های مختلفی دارند که هر کدام می توانند از شرایط ویژه مبل سید استفاده نمایند.

بازنشستگان عزیز می توانند با مراجعه به مبل اقساطی بازنشستگان از شرایط ویژه ی گالری مبل سید باخبر شوند. این طرح شامل تمام بازنشستگان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و ارگان های دولتی است و گالری مبل سید هیچ تفاوتی بین هیچ یک از این بازنشستگان قائل نمی شود.

طرح فروش اقساطی نظامیان که مخصوص نیروهای مسلح و شاغل در ارگان های نظامی و انتظامی کشور است و نظامیان و تمام افراد انتظامی کشور می توانند از شرایط اقساطی خاص مبل سید برخوردار شوند برای اطلاع بیشتر از فروش اقساطی نیروهای مسلح می توانید به مبل اقساطی نظامیان مراجعه و از شرایط اقساطی مبل سید برای نیروهای مسلح باخبر گردید.

2 دیدگاه

  • زهرا گفت:

    مرسی واقعا از اطلاعاتی که در مورد مبل دیاموند و محبوبیت این مبل در سال قبل در اختبار ما گذاشتید. یه سوالی برام پیش اومده که ما می تونیم این مبل را با هر رنگ دلخواهی سفارش بدهیم و یا این مبل تنها با همین رنگ قابل سفارش است؟

    • Mohsen گفت:

      سلام مرسی از الطافتون. ما در مبل سید به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهیم که در مبل دیاموند و یا هر مبل دیگری که مد نظرتون باشه را با تنوع رنگی مختلف و دلخواه سفارش بدهید تنها کافی است در حین تماس با مشاورین ما در حین تماس رنگ دلخواه خود را اعلام کنید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.