مبل اقساطی از سرای ایرانی یا گالری مبل سید کاشان

سرای ایرانی و گالری مبل سید کاشان دو تا از مهم ترین فروشندگان مبلمان و سرویس خواب در ایران به حساب می آیند بارها این سوال از مدیران فروش گالری مبل سید کاشان مطرح شده است که چه تفاوتی میان فروش اقساطی مبل از سرای ایرانی با گالری مبل سید کاشان است. ما در این مقاله به صورت جامع قصد داریم به مقایسه فروش اقساطی مبل از سرای ایرانی یا گالری مبل سید کاشان بپردازیم تا هموطنان عزیز از مزایای خرید از گالری مبل سید کاشان با خبر شوند.

فروشگاه سرای ایرانی یکی از فروشگاه تازه تاسیس در شهر قم و کاشان است. سرای ایرانی یک فروشگاه بزرگ وسایل برقی و مبلمان است. از خدمات سرای ایرانی می توان به فروش اقساطی مبلمان نام برد. این فروشگاه با فروش انواع مختلف مبل سعی کرده است تا مقداری از نیاز جامعه به مبلمان را برطرف کند.

فروش اقساطی مبل از سرای ایرانی مهم ترین طرح این فروشگاه در فروش مبل است، از ویژگی طرح فروش اقساطی مبل از سرای ایرانی می توان به پرداخت ۴۰ درصدی پیش پرداخت برای مبلمان و اقساط ۲۰ ماه است. در طرح فروش قسطی مبلی که در حال انجام است در فروشگاه سرای ایرانی شما ناچار به پرداخت کارمزد خواهید بود.

فروشگاه سرای ایرانی به خاطر این که تولیدکننده ی مبلمان و سرویس خواب نمی باشد و در واقع یک واسطه فروش مبلمان و سرویس خواب است، این مورد که سرای ایرانی یک واسطه در فروش مبل است باعث شده قیمت های این فروشگاه بالاتر از قیمت های یک تولیدکننده است.

یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه این است که فاقد فروش غیرحضوری است و افرادی که قصد خرید از این فروشگاه ها دارند ناچار هستند به دو شهر قم یا کاشان مسافرت کنند و این شهر در مرکز ایران واقع شده اند و فاصله ای ۱۰۰ کیلومتری میان کاشان تا قم باعث نشده این فرصت را به تمام مردم ایران بدهد که بتواند از سرای ایرانی خرید کنند.

گالری مبل سید کاشان

فروش اقساطی مبلمان از گالری مبل سید کاشان

گالری مبل سید کاشان یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان مبلمان و سرویس خواب در ایران است. مبل سید که واقع در شهر کاشان است همواره از اول سعی داشته با فروش مبل اقساطی در راستای رفاه ایرانیان عزیز قدمی کوچک بردارد.

مبل اقساطی در گالری مبل سید کاشان بدون پرداخت پیش پرداخت است. در خرید اقساطی مبل از گالری مبل سید نیاز نیست شما خود را درگیر مقدار قیمت و پس انداز خود کنید کافی است مبل خود را سفارش دهید و بدون این که نیاز به پرداخت پیش پرداخت برای مبلمان و سرویس خواب خود داشته باشید.

مبل سید به خاطر این که تولیدکننده بسیار بزرگ مبل در ایران است و بسیاری از واسطه ها در سراسر کشور مبلمان خود را از این گالری تهیه می کنند قیمت بسیار پائینی به نسب سایر گالری های مبل در سراسر ایران دارد. گالری مبل سید تفاوتی میان مردم و واسطه ها قائل نیست و قیمت مبلمان را دقیقا برابر با واسطه ها در نظر می گیرید و معتقد است اگر تخفیفی که باید قائل بشود حق مردم است تا واسطه ها؛ خواه گالری های کوچک باشد و خواه گالری های واقع در مبل یافت آباد.

قسمتی از فروش گالری مبل سید مربوط به بازار مبل یافت آباد است و فروشندگان مبل در بازار یافت آباد نیز از محصولات مبل سید خریداری می کنند و در یافت آباد به فروش می رسانند ما در مبل یافت آباد یا خرید قسطی از گالری مبل سید کاشان به صورت کامل تفاوت خرید مبلمان از بازار یافت آباد با مبل سید را توضیح داده ایم تا هموطنان عزیزمان بتوانند مبلمان و سرویس خواب با کیفیت خود را به ارزان قیمت ترین شکل ممکن آن هم به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت و کارمزد خریداری نمایند.

در گالری مبل سید شما می توانید بسیاری از محصولات را به قیمت قبل تهیه کنید، زیرا به خاطر تولید بالای مبلمان گالری همواره سعی کرده است محصولاتی که تولید قبل است را نیز با قیمت های سابق به فروش برساند.

همچنین کسانی که قصد خرید قسطی مبلمان از گالری مبل سید دارند علاوه بر این که دغدغه تهیه پیش پرداخت را ندارند، دغدغه ی پرداخت کارمزد و تهیه ضامن ندارند زیرا گالری مبل سید مبلمان خود را به صورت بدون پیش پرداخت، بدون کارمزد و نیازمند ضامن تنها با چک به فروش می رساند. همچنین شما به راحتی از سراسر ایران بدون نیاز به مسافرت به کاشان می توانید مبلمان خود را سفارش دهید و آن را درب منزل همراه با ضمانت نامه 36 ماه کتبی تحویل بگیرید.

خرید مبل از سرای ایرانی

خرید مبل از سرای ایرانی به نسبت سایر گالری ها در ایران کار دشوارتری است زیرا شما برای خرید مبل از سرای ایرانی ناچار هستید به دو شهر کاشان و یا قم سفر کنید که این کار دشواری است زیرا شهر کاشان و قم در مرکز ایران هستند و امکان مسافرت به این دو شهر از اطراف ایران کار بسیار دشواری است و مستلزم پرداخت هزینه های سنگین (با توجه به دوری این دو شهر به نسبت شهرهای مرزی) مسافرت است.

خرید مبل از گالری مبل سید

خرید مبل از گالری مبل سید به نسبت سرای ایرانی کار آسانی است زیرا شما برای خرید مبل از گالری مبل سید کاشان ناچار نخواهید بود به شهر کاشان سفر کنید و بدون نیاز به سفر به شهر کاشان می توانید مبل خود را از سفارش دهید و نیاز به هزینه های مسافرت به کاشان را نداشته باشید و مبلمان خود را درب منزل از تیم حمل و نقل مبل سید تحویل بگیرید.

فروش اقساطی مبلمان
فروش مبلمان اقساطی

خرید اینترنتی مبل از سرای ایرانی قم و کاشان

امکان خرید اینترنتی مبل از سرای ایرانی قم و کاشان امکان پذیر نیست زیرا این فروشگاه بزرگ فروش خود را به صورت کاملا حضوری در دو شهر قم و کاشان انجام می دهد و هیچ گونه خرید اینترنتی مبلی را در نظر نگرفته است و هموطنان عزیز تنها با مراجعه حضوری به نمایندگی های سرای ایرانی در دو شهر قم و کاشان این امکان را خواهند داشت تا مبل، سرویس خواب و یا ناهارخوری خود را سفارش و خریداری کنند.

خرید مبل از گالری مبل سید

خرید اینترنتی مبل از گالری مبل سید بسیار کار آسانی است شما کافی است که مبل خود را از طریق وب سایت گالری مبل سید، اینستاگرام مبل سید و یا شماره تماس اینترنتی ما سفارش دهید و پس از انجام روند خرید مبل خود را در طی چند روز آتی درب منزل خود دریافت کنید و رضایت نامه 36 ماه کتبی مبل خود را از راننده تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی مبل از سرای ایرانی قم و کاشان

امکان خرید اینترنتی مبل از سرای ایرانی قم و کاشان امکان پذیر نیست زیرا این فروشگاه بزرگ فروش خود را به صورت کاملا حضوری در دو شهر قم و کاشان انجام می دهد و هیچ گونه خرید اینترنتی مبلی را در نظر نگرفته است و هموطنان عزیز تنها با مراجعه حضوری به نمایندگی های سرای ایرانی در دو شهر قم و کاشان این امکان را خواهند داشت تا مبل، سرویس خواب و یا ناهارخوری خود را سفارش و خریداری کنند.

خرید مبل از گالری مبل سید

خرید اینترنتی مبل از گالری مبل سید بسیار کار آسانی است شما کافی است که مبل خود را از طریق وب سایت گالری مبل سید، اینستاگرام مبل سید، کانال تلگرامی گالری مبل سید و یا شماره تماس اینترنتی ما هر مبل، سرویس خواب و یا ناهارخوری که مدنظرتان هست را سفارش دهید و حتی از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه برای خرید بهتر استفاده کنید و پس از انجام روند خرید، مبل خود را در طی چند روز آتی درب منزل خود دریافت کنید و به همراه آن رضایت نامه 36 ماه کتبی مبل خود را نیز از راننده تحویل بگیرید.

مبل سرای ایرانی ۲۰ قسط است!؟

سرای ایرانی همواره در تبلیغات خود مدعی اقساط ۲۰ قسطه برای مبل و سایر وسایل منزل است، درست است که شما خواهید توانست مبل خود را به صورت اقساط 20 ماهه خریداری کنید ولی لازمه ی این خرید پرداخت 40 درصدی مبلغ قبل از خرید به عنوان پیش پرداخت و درصد قابل توجهی از این اقساط نیز شامل کارمزد خرید اقساطیتان می باشد. در خرید اقساطی مبل از سرای ایرانی برای 20 ماه شما علاوه بر این که مجبور شده اید درصد قابل توجهی از خرید خود را پیش پرداخت پرداخت کنید بلکه در آخر مجبورید تعدادی از اقساط را به عنوان کارمزد پرداخت کنید.

اقساط ۱۲ تا ۲۰ ماهه در گالری مبل سید

اقساط در گالری مبل سید به صورت ۱۲ الی ۲۰ ماهه است. در خرید اقساطی از مبل سید شما بر خلاف سرای ایرانی نیازمند این نخواهید بود که مبلغی به عنوان پیش پرداخت بپردازید و شما مبل خود را دم قسط خریداری می کنید. علاوه بر این مورد گالری مبل سید هیچ گونه کارمزدی از شما دریافت نمی کند و حتی برای این خرید از شما تقاضا معرفی ضامن نیز ندارد.

همچنین در هنگام خرید شما ضمانت نامه کتبی ۳۶ ماه نیز دریافت می کنید و حتی این امکان را خواهید داشت که اقساط خود را ماهانه یا هر دو ماه یک بار تنظیم کنید تا آزادی عمل بیشتری در هنگام خرید اقساطی مبل داشته باشید.

فروش اقساطی مبل

قیمت مبل در سرای ایرانی

سرای ایرانی یک تولیدکننده ی مبلمان و سرویس خواب محسوب نمی شود و در واقع یک واسط در فروش مبلمان است این امر سبب شده است که این فروشگاه بزرگ لوازم خانگی قیمت مبلمان خود را بالاتر از بیشتر تولیدکنندگان قرار بدهد که این اتفاق مسبب خرید گران قیمت تر مبل توسط ایرانیان عزیز می شود.

قیمت مبل در گالری مبل سید

مبل سید در کاشان به تولید انواع مبلمان، سرویس خواب و میز ناهارخوری پرداخته است و حجم تولید مبلمان در این گالری از بسیاری از تولیدکنندگان مبل در ایران بیشتر است زیرا این گالری بسیاری از محصولات خود را حتی به واسطه های فروش مبل به فروش می رساند. قیمت مبلمان در گالری مبل سید از بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان مبلمان در سراسر ایران پائین تر است و این تفاوت قیمت در گالری ها واقع در استان های مرزی به طرز بسیار چشمگیری متفاوت است.

آدرس گالری مبل سید کاشان

محصولات گالری مبل سید کاشان