بررسی مبل راحتی صدفی

فروش اقساطی مبل صدفی

مبل راحتی صدفی یکی از زیباترین و جذاب ترین مبلمان راحتی در ایران در چند سال اخیر است. مبل صدفی یک مبل راحتی مدرن است و مبل های راحتی مدرن از زیباترین مدل ها در بین مبل های راحتی محسوب می شوند. ما در گالری مبل سید کاشان این مقاله قصد داریم به بررسی مبل راحتی صدفی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه این مبل بسیار محبوب شده و فروش بالایی دارد پس با ما همراه باشید.

مبل راحتی صدفی پرفروش ترین مبل قرن است چهار عامل بسیار مهم وجود دارد که مبل صدفی را تبدیل کرده است به یک مبل پرفروش قبل از این که به بررسی جامع مبل راحتی مدرن صدفی بپردازیم بهتر است بسیار سریع این عوامل را بررسی کنیم. عوامل اصلی در پرفروش شدن مبل صدفی عبارتند از:

  • متریال بسیار بالا در ساخت مبل صدفی
  • شکل و ظاهر مبل صدفی
  • قیمت بسیار مناسب
  • طرح فروش اقساطی مبل گالری مبل سید کاشان

فروش اقساطی مبل صدفی - بررسی مبل راحتی صدفی

بررسی ظاهری مبل مدرن صدفی

مبل صدفی یک مبل مدرن بسیار جذاب و خیره کننده است. مبل های مدرن به خاطر این مورد که از شیوه های ظاهری معمول دور شده اند و از اشکال هندسی و طبیعی استفاده می کنند بسیار برای افراد جذاب است. استفاده شیوه های مدرن در طراحی منزل سبب شده است که مبل های مدرن نیز جای خود را در منازل باز کنند و امروزه جزو پرفروش ترین مبلمان راحتی در سراسر دنیا محسوب شوند.

خارج از این که مبل مدرن صدفی به خاطر طراحی مدرن خود توانسته است جای خود را در منازل ایرانیان باز کند بهتر است به این نکته برسیم که چه عواملی در طراحی مبل صدفی باعث شده این مبل به پرفروش ترین مبل در قرن تبدیل بشود و جزو 10 مبل برتر قرن به حساب بیاید(ما قبلا در مقاله 10 مبل برتر قرن به معرفی 10 تا از بهترین مبلمان در قرن پرداخته‌ایم). ما در ادامه با بررسی ظاهری مبل مدرن صدفی به این سوال پاسخ خواهیم داد. اما به طور خلاصه این عوامل عبارتند از:

  • استفاده از نیم قوس در طول طراحی کاناپه ها
  • استفاده از نوار ها در سرتاسر کاناپه ها
  • طراحی صدف مانند صندلی های تکی
  • لمسه دوزی در کاناپه ها

استفاده از نیم قوس در طول طراحی کاناپه ها

مبل صدفی یک کار ۸ نفره است که شامل دو کاناپه ی سه نفره و یک صندلی تک نفره است. در طراحی کاناپه ها از قوس استفاده شده است. نیم قوس ها در طراحی کاناپه چندین خاصیت بسیار مهم دارد که باعث شده این مبل بسیار جذاب باشد و توجه را به خود جلب کند.

قوس کاناپه های سه نفره باعث می شود نه تنها حذابیت ظاهری مبل بیشتر گردد بلکه به افراد این اجازه را می دهد که این مبل را به صورت هلالی، نیم دایره و حتی دایره ای بچینند و این قابلیت سبب شده این مبل بسیار مناسب با آپارتمان ها تا منازل دوبلکسی باشد و به راحتی در هر قسمتی از منزل که تصمیم می گیرید بتواند از این مبل جذاب استفاده کنید.

مبل صدفی هشت نفره

استفاده از نوارها در سراسر کاناپه

نوار هایی که در کاناپه ها استفاده شده است این مبل را بسیار جذاب و شکیل می کند این نوار ها علاوه بر این که به کاناپه شکل و ظاهری ویژه ای می بخشد به این کمک می کند تا با صندلی های تکی مبل راحتی صدفی یکی بشود. این نوارها را شما در بیشتر مبل های راحتی نیز می توانید مشاهده کنید ولی این نوارها در مبل صدفی باعث شده است جذابیت این مبل به نسبت سایر مبلمان راحتی بسیار بالاتر باشد. برای مشاهده سایر مبل راحتی مجموعه و خرید اقساطی آن می توانید به فروش اقساطی مبل راحتی مراجعه نمائید.

طراحی صدف مانند صندلی های تکی

مهم ترین و شاید جذاب ترین چیزی که سبب شده مبل صدفی به پرفروش ترین مبل قرن تبدیل شود همین شکل ظاهری صندلی های تک نفره ی آن است.

صندلی تک نفره با متریال پر شده و با دوخت نوارها در سرتاسر آن شکل یک صدف که باز شده است به خود می گیرد که این طراحی افراد را همانند مروارید داخل صدف نشان می دهد.

طراحی صدف گونه و قرارگیری فرد در جایگاه مروارید علاوه بر این که به افراد راحتی بسیار بالایی می دهد از لحاظ روانشناسی نیز برای افراد بسیار مهم است و این طراحی تا حدود در راستای افزایش اعتماد به نفس کمک می کند.

فروش اقساطی مبل صدفی

 

لمسه دوزی در کاناپه ها

لمسه دوزی در کاناپه های سه نفره دیگر به آخرین مرحله از حذابیت این مبل است. لمسه دوزی برای مبل چستر است ولی استفاده از لمسه دوزی ها در بدنه مبل مدرن صدفی این مبل را بسیار شبیه به مبل های چستر می کند و جذابیتی که مبل های چستر دارد را به این مبل می بخشد. اگر تمایل دارید  در کنار مبل صدفی، مبل های چستر مجموعه سید را به صورت اقساطی خریداری کنید می توانید به فروش اقساطی مبل چستر از مجموعه مبل سید مراجعه نمائید و آثار چستر مبل سید را مشاهده و به راحتی خریداری کنید.

مبل صدفی هشت نفره

بررسی متریال مبل راحتی صدفی

مبل صدفی یک مبل راحتی مدرن است به خاطر نوع طراحی که باید به شیوه مدرن باشد و از ظاهر کلاسیک و نیوکلاسیک مبل های راحتی دور شود موجود به استفاده از متریال های مناسب در سرتاسر مبل شده است.

متریال مبل در واقع به مواد اولیه ای گفته می شود که در ساخت یک مبل به کار گرفته شده است، مهم ترین متریال در ساخت یک مبل سه چیز است:

  • چوب به کار گرفته شده در مبل
  • پارچه مبلی
  • نوع فوم به کار رفته در مبل
  • پایه های استیل ضدآب بسیار جذاب

چوب به کار گرفته شده در مبل صدفی

مبل صدفی به خاطر نوع طراحی و شاخصه ی اصلی طراحی آن یعنی صدف گونه بودن؛ نیازمند استفاده بسیار زیاد چوب در سراسر مبل است و این عامل باعث می شود وزن مبل تا حدودی بیشتر شود. در مقابل افزایش وزن مبل باعث می شود مبل تا حدودی سفت و راحتی مبل را تحت الشعاع قرار می دهد، همچنین یکی از ویژگی های مهم مبل های راحتی، مخصوصا مبل های راحتی مدرن وزن پائین خود می باشد که جابه‌جایی و امکان نظافت زیر آن را فراهم می کند. اما راه حل چیست؟

راه حل وزن پائین مبل صدفی، استفاده از چوب روس است. چوب روس یک چوب بسیار معروف در صنعت مبلمان است. وزن چوب روس بسیار پائین تر از چوب های مستحکم دیگر نیز چوب راش است همچنین این چوب به خاطر این که وارداتی محسوب می شود و به صورت کلی در ایران تولید نشده است سبب شده موریانه های داخل ایران توانایی خوردن این چوب را نداشته باشند و نتوانند به این مبل آسیبی بزنند.

فروش اقساطی مبل صدفی

استحکام فوق العاده چوب روس ضامن دوام مبل صدفی

عامل دیگری که سبب شده است چوب روس در ساخت مبل راحتی مدرن صدفی به کار گرفته شود است استحکام بسیار بالای چوب روس است. چوب روس استحکام بسیار بالایی دارد و به راحتی شکسته نمی شود. اگر بخواهیم به طور دقیق بگوئیم شکستن چوب راش و گردو کار بسیار راحتتری از چوب روس است.

ویژگی استحکام چوب روس باعث شده است خانواده ها مبل صدفی را به عنوان مبل جهیزیه خریداری کنند تا خاطرشان از این بابت جمع باشد که مبل خریداری شده برای فرزند خود تا مدت های بسیار زیادی دوام دارد و نیازمند تعمیر نخواهد داشت؛ همچنین این استحکام سبب شده است مبل صدفی برای خانواده هایی که فرزندان کوچک نیز دارند بسیار جذاب باشد، زیرا دیگر نگران این نخواهند بود که مبل حتی با بالا پائین پریدن کودکان آسیب نخواهد دید.

در صورتی که تمایل دارید باز با چوب روس آشنا شوید می توانید مقاله چوب روس چیست که توسط گالری مبل سید تهیه شده است را مطالعه کنید و با ویژگی های چوب روس بیشتر آشنا گردید.

پارچه مبلی به کار گرفته شده در مبل مدرن صدفی

یکی از مهم ترین متریال به کار گرفته شده در مبل مدرن صدفی پارچه های به کار گرفته شده در مبل است. در این مبل از دو پارچه شانل و مخمل استفاده شده است. پارچه شانل جزو جذاب ترین پارچه ها در صنعت مبلمان به حساب می آید.

فروش اقساطی مبل صدفی

پارچه مخمل جزو زیباترین و باشکوه ترین پارچه در تولید مبلمان است استفاده از پارچه ی مخمل برای مبل های کلاسیک بیشتر است زیرا مخمل جزو پارچه های گران قیمت و اشرفی در زمان های بسیار دور محسوب می شوند. برای آشنایی بیشتر با پارچه های مبلی پیشنهاد می کنیم به معرفی انواع پارچه مبلی مراجعه کنید.

فوم به کار رفته در مبل راحتی صدفی

یکی از مهم ترین متریال ها در ساخت مبلمان فوم به کار گرفته شده در مبل است. دقت در انتخاب مبل با فوم مناسب بسیار مهم است زیرا اگر فوم مناسب در ساخت یک مبل استفاده نشود این مبل به مرور زمان دچار آسیب دیدگی می شود و تکیه گاه ها و نشمین مبل خراب شده و نیازمند هزینه های سنگین تعمیرات است.

فوم سرد از بهترین فوم های ممکن در حال حاضر در صنعت مبلمان است. گالری مبل سید در تولید مبل راحتی مدرن صدفی از فوم سرد استفاده کرده است، فوم سرد خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد و به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد و از به نسبت فوم های دیگر بسیار ماندگارتر است.

پایه های استیل ضدآب بسیار جذاب

یکی از مهم ترین متریال های به کار گرفته شده در مبل صدفی پایه های استیل است. پایه های استیل علاوه بر این که یک متریال مناسب باشد به زیبایی مبل نیز کمک مستقیم می کند زیرا این پایه ها رنگپذیری بسیار بالایی دارند و همچنین ضدآب است و مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی است که دوام و ماندگاری بالای مبل را در بلندمدت تضمین می کند.

مبل صدفی هشت نفره

بررسی قیمت مبل صدفی

مبل صدفی از لحاظ قیمت به نسبت سایر مبل های راحتی یک مبل بسیار به صرفه است. ارزش خرید مبل صدفی به نسبت قیمت آن بسیار بالا است و زیرا هزینه ای که افراد در قبال خرید این مبل پرداخت می کنند در مقابل سایر مبل های راحتی بسیار پائین تر است. شما حتی می توانید قیمت پائین این مبل را با سایر گالری ها مقایسه کنید و به قیمت پائین تر این مبل پی ببرید و طراحی بسیار خاص مبل صدفی گالری مبل سید را در جای دیگری را نخواهید توانست مشاهده کنید.

مبلمانی که توسط گالری مبل سید تولید می شود دارای ضمانت نامه ۳۶ ماه کتبی است که هنگام تحویل مبل از راننده تحویل می گیرید همچنین با رنگ کاری و عایق سازی ها این مبلمان باعث شده است که در رطوبت و حشرات چوب خوار آسیب نبیند و به راحتی مبلمان خریداری شده دوام بالایی داشته باشد، علاوه بر این موارد انتخاب پارچه مبلی نیز به انتخاب مشتریان عزیز است.

با ترکیب متریال فوق العاده کار شده در مبل صدفی و ویژگی های مبل سید و قیمت پائین تر این مبل جذاب به نسبت سایر مبل های راحتی مدرن مجموعه به این نکته پی می برید که مبل صدفی از ارزش خرید بالایی برخوردار است. برای مشاهده سایر مبل راحتی مدرن مجموعه و خرید اقساطی آن می توانید به فروش اقساطی مبل مدرن مراجعه نمائید.

فروش اقساطی مبل صدفی

فروش اقساطی مبل صدفی در گالری مبل سید کاشان

گالری مبل سید کاشان بزرگترین تولیدکننده مبلمان در مرکز ایران است. مرکزیت کاشان این امکان را فراهم آورده است که گالری مبل سید با کمترین هزینه بتواند متریال تولید مبلمان را تهیه و با قیمت بسیار پائین تر محصولات خود را به فروش برساند. مبل سید با در نظر گرفتن وضعیت بد اقتصادی کشور در راستای رفاه کشور همواره سعی داشته است خدمتی کوچک به هموطنان عزیز کرده باشد به همین خاطر با ایجاد طرح فروش اقساطی مبلمان قدمی کوچکی در راستای هدف خود برداشته باشد.

فروش اقساطی مبل صدفی

مبل اقساطی گالری مبل سید بدون پیش پرداخت و بدون نیاز به ضامن و کارمزد است و مهلت بازپرداخت اقساط 12 تا 20 ماه همواره با تحویل درب منزل است.

مبل سید همچنین با فروش اقساطی مبل به فرهنگیان و مبل اقساطی بازنشستگان سعی نموده است تا رفاه بیشتری برای این دو قشر جامعه برداشته باشد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.