مبل دیانا

مبل کلاسیک دیانا

توضیحات

مبل کلاسیک دیانا یک کار شرکتی با دوام می باشد که به سبک کلاسیک طراحی شده است. این محصول طراحی بسیار ساده و دلنشینی دارد و برای استفاده در کنار عمده ی اجزای منزل و با هر طرحی مناسب می باشد. فرم دسته های مبل تک نفره بسیار جذاب می باشد و به صورت دو تکه طراحی شده است که یک تکه از سمت تکیه گاه مبل بوده و قسمت دیگر از سمت نشیمن مبل می باشد که در زاویه ی قائم به یک نقطه ی مشترک می رسد. پایه های این مبل بسیار خاص طراحی شده است و جلوه ی این مبل را بیشتر نموده است. قسمت تاج مبل و قسمت پایینی مبل طراحی هماهنگ و یکسانی دارد و هامونی این مجموعه را بیشتر میکند.

چوب بکار رفته در مبل کلاسیک دیانا راش است و رنگ چوب به انتخاب شما می باشد. برای رنگ چوب این مبل از رنگ پلی یورتان ترک استفاده میشود که بسیار با کیفیت است. استحکام و تراکم این چوب این امکان را میدهد که در طراحی این مبل از طرح های منبت بسیار ظریف و خاص استفاده شود. منبت کاری های روی تاج، دسته ها، پایه ها و پایین این مبل بسیار زیبا و بصورت کاملا قرینه می باشد. مبل سه نفره نارنیا دارای چهار کوسن با طرح ها و شکل های هندسی متفاوت است که زیبایی این مبل را دو برابر میکند.

برای کفی این مبل از فوم سرد استفاده می شود که بسیار راحت است و علاوه بر آن شکل ظاهری خودش را حفظ میکند.

جنس پارچه به کار گرفته شده در این مبل از نوع ساتن شانل است و انتخاب رنگ پارچه کاملا بر اساس سلیقه ی شما انجام می گردد و شما این امکان را دارید تا این محصول را بر اساس سبک و رنگ دکور منزل خود انتخاب کنید.

این محصول برای شما در سراسر کشور قابل ارسال می باشد و شما می توانید این کالا را همراه با ضمانت نامه 36 ماهه و گارانتی کتبی درب منزل خود تحویل بگیرید.

گالری مبل سید در نظر دارد تمام محصولات خود را به صورت اقساط با شرایط ویژه و عالی به فروش برساند. جهت اطلاع از نحوه ی خرید اقساطی مبل دیانا می توانید از لینک فروش اقساطی مبلمان استفاده نمائید.

جنس پارچه:

پارچه مسکو

جنس کلاف:

چوب روس

نوع فوم:

فوم سرد

به اشتراک بگذارید