مبل خرچنگی

خرچنگی

از مبل کلاسیک خرچنگی تنها یک دست 7 نفره به قیمت قبل مانده است. اولیت با اولین ثبت سفارش خواهد بود

توضیحات

مبلمان سلطنتی طرح خرچنگی یک کار زیبا و با کیفیت می باشد که به سبک کار های پر نقش و نگار طراحی شده است و از کیفیت ساخت و ظرافت بالایی برخوردار است و جزو شیک ترین و لاکچری ترین کارهای مبل سید است.

این محصول در تعداد نه نفره و از ترکیب یک کاناپه، چهار عدد مبل تک نفره و 2 صندلی میزبان می باشد.

طرح های منبت بکار رفته در این مبل زیبا بسیار دقیق و ظریف است. وجود منبت کاری های قرینه و ظریف زیبایی و جلوه ی این مبل را دو برابر می کند. نوع چوب بکار رفته در مبل طرح خرچنگی چوب راش گرجستان است که به دلیل تراکم و استحکام بالا برای ساخت این مبل بسیار مناسب است.منبت کاری های موجود در تاج، دسته ها و امتداد پایه ها بسیار ظریف و دقیق انجام شده است و این کار را مجلل تر از سایر نمونه های مشابه ساخته است.

جنس پارچه به کار گرفته شده در مبل سلطنتی خرچنگی از نوع شانل ترک است و انتخاب رنگ پارچه کاملا بر اساس سلیقه ی شما انجام می گردد و شما این امکان را دارید تا این محصول را بر اساس سبک و رنگ دکور منزل خود انتخاب کنید.

پنج کوسن برای مبل سه نفره ی طرح ترک چراغان در نظر گرفته شده است که هم بسیار زیبا هستند و هم باعث راحتی بیشتر شما می شوند. اگر به دنبال یک مبل بسیار شیک، راحت و مقاوم هستید مبل طرح خرچنگی میتواند یک گزینه ی مناسب برای شما باشد.

جنس فوم به کار گرفته شده در نشیمن مبل فوم یورتان می باشد که علاوه بر راحتی فراوان دچار تغییر رنگ شکل نیز نمی گردد.

این محصول برای شما در سراسر کشور قابل ارسال می باشد و شما می توانید این کالا را همراه با ضمانت نامه 36 ماهه و گارانتی کتبی درب منزل خود تحویل بگیرید.

گالری مبل سید در نظر دارد تمام محصولات خود را به صورت اقساط با شرایط ویژه و عالی به فروش برساند. جهت اطلاع از نحوه ی خرید اقساطی مبل خرچنگی می توانید از لینک فروش اقساطی مبلمان استفاده نمائید.

جنس پارچه:

پارچه شانل ترک

جنس کلاف:

چوب راش

نوع فوم:

فوم یورتان

به اشتراک بگذارید