سرویس خواب پانیذ

توضیحات

سرویس خواب پانیذ یک سرویس خواب دو نفره بسیار زیبا و شیک و دارای طراحی چشم نواز می باشد. این سرویس مناسب به خاطر نوع طراحی شیک و حرفه ای در ظاهر و کف این قابلیت را دارا است که برای تمام زوجین مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی این سرویس به گونه ای است که تمام جنبه های روانشناسی برای ایجاد یک خواب راحت در آن لحاظ شده است. فاصله تشک تا زمین به گونه ای طراحی شده است که پس از یک استراحت طولانی مدت به هنگام برخاستن از تخت خواب کمترین فشار ناشی از برخاستن به کمر و عضلات وارد شود.

این سرویس خواب یک کار مطمئن هم از لحاظ جنس چوب به کار رفته و هم از لحاظ اتصالات می باشد. جنس چوب به کار رفته در این سرویس خواب از جنس MPF درجه یک است که امکان شکسته شدن چوب در این سرویس را به صفر رسانیده است. این سرویس به گونه ای طراحی شده است که در بلند مدت همانند روز اول فاقد هرگونه آلودگی صوتی در تمام اقلام این سرویس باشد.

سرویس خواب پانیذ بسیار زیبا و متفاوت طراحی شده است. این کالا دارای قابلیت انتخاب رنگ می باشد و شما این امکان را دارید تا این جز منزلتان را نیز با سایر اقلام خود هماهنگ سازی کنید و دکوراسیون اتاق خواب بسیار زیبایی داشته باشید. این محصول برای شما در سراسر کشور قابل ارسال می باشد و شما می توانید این کالا را همراه با 36 ماه ضمانت نامه و گارانتی کتبی درب منزل خود تحویل بگیرید.

گالری مبل سید در نظر دارد تمام محصولات خود را به صورت اقساط با شرایط ویژه و عالی به فروش برساند. جهت اطلاع از نحوه ی خرید اقساطی سرویس خواب پانیذ می توانید از لینک فروش اقساطی مبلمان استفاده نمائید.

جنس کلاف:

چوب MDF

به اشتراک بگذارید