فروش اقساطی مبل

فروش اقساطی مبلمان

در فروش اقساطی مبلمان شما می توانید مبلمان مورد نظر خود بدون هیچ گونه پیش پرداخت یعنی از دم قسط، بدون یک ریال سود و کارمزد، بدون ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک خریداری کنید و با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش دهید تا درب منزل تحویل بگیرید.

خرید مبل اقساطی با سود صفر درصد

خرید قسطی مبل و سرویس خواب توسط بعضی از فروشگاه‌های مبلمان، چه به صورت خرید اینترنتی و چه خرید حضوری، و چه در فروشگاه های کوچک و یا بازار مبلمان و… ارائه می‌شود؛ اما در شرایط کنونی اقتصادی و نوسانات قیمت در بازار، کمتر فروشگاهی مبلی را می‌توان پیدا کرد که امکان خرید اقساطی مبلمان بدون سود را داشته باشد و معمولا در ازای خرید مبل اقساطی، چه مبلمان و چه کالای دیگری، از مشتری بین ۱۰ تا ۲۰ درصد سود برای خرید قسطی دریافت می‌گردد.

اما گالری مبل سید این بار هم برای حمایت از مشتریانی که به دنبال خرید مبل و یا سرویس خواب به صورت اقساطی هستند، این امکان را فراهم کرده است که بدون هیچ سودی برای خرید مبلمان و سرویس خواب به صورت اقساطی، خرید خود را انجام دهند.

خرید اقساطی مبل بدون پیش پرداخت

شما بدون یک ریال پیش پرداخت فقط با چک صیادی می‌توانید مبل مورد نظر خود را از دم قسط خریداری نمایید.پس بدون نگرانی از نقدینگی خرید خود را انجام دهید.

با توجه به تورم و گرانی های پیش آمده در  چند سال گذشته و درخواست اغلب مشتریان عزیز در خصوص خرید اقساطی مبلمان و سرویس خواب از گالری مبلمان سید، این امکان برای شما مهیا شده است تا سرویس خواب یا مبلمان خود را بصورت اقساطی خرید نمایید و اقساط آن را طبق شرایط خرید اقساطی گالری مبلمان سید پرداخت نمایید.

شرایط خرید قسطی مبلمان

در فروش اقساطی شما می توانید مبلمان مورد نظر خود را با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش بدهید تا درب منزل تحویل بگیرید. شرایط فروش ما برای خرید اقساطی توسط شما عزیزان بدون هیچ گونه پیش پرداخت انجام می شود یعنی از دم قسط، بدون یک ریال سود و کارمزد، بدون ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک است.

شاید برایتان سوال باشد که اقساط مبلمان چند ماهه است و چگونه می شود پرداخت کرد؟

تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد و هر چقدر مبلغ فاکتور شما بیشتر باشد تعداد اقساط هم اضافه می شود. شما می توانید به تعداد اقساط، چک ماه به ماه و یا اینکه هر دو ماه یک بار چک بدهید
مثلاً برای خریدی که اقساط آن ۱۲ ماهه است می توانید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.
البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید.

ما رویاهایتان را برایتان اقساطی میسازیم
بدون نیاز به ضامن

تنها با داشتن چک صیادی شما نیازی به ضامن نخواهید داشت.

اقساط بلند مدت

تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد.

بدون پیش پرداخت

بدون هیچ گونه پیش پرداخت و از دم قسط خرید کنید.

36 ماه ضمانت کتبی

تمامی محصولات گالری مبل سید 36 ماه ضمانت نامه کتبی دارد.

اگر به دنبال خرید فرش باکیفیت به صورت اقساطی همراه با ضمانت نامه 60 ماهه هستید پیشنهاد ما فرش شادرخ است. برای خرید اقساطی فرش کلیک کنید.

فروش مبلمان اقساطی

شرایط فروش اقساطی مبلمان

مجموعه مبلمان سید یکی از تولیدکنندگان صنایع چوبی است که با تولید انواع مبلمان راحتی، کلاسیک سلطنتی و استیل و همچنین به روز ترین سرویس های خواب و ناهار خوری در خدمت شما هموطنان عزیز است
مبل سید با توجه به وضعیت اقتصادی و عرضه مستقیم بدون واسطه، شرایط فروش اقساطی و ویژه ای رو در نظر گرفته؛ شما میتونید مبلمان منزلتون رو با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش بدید تا درب منزل تحویل بگیرید
شرایط فروش ما برای خرید اقساطی شما عزیزان بدون هیچ گونه پیش پرداخت یعنی از دم قسط، بدون یک ریال سود و کارمزد، بدون هیچگونه ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک است.
مگه بهتر از این شرایط جایی پیدا میشه؟!
شاید براتون سوال باشه که این اقساط چند ماه است و چه جوری میشه پرداخت کرد؟
تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خریدتون داره و هر چقدر مبلغ فاکتور تون بیشتر باشه تعداد اقساط هم اضافه میشه.
حالا پرداختش چه جوریه؟
شما میتونید به تعداد اقساط چک ماه به ماه و یا اینکه هر دو ماه یک بار چک بدید
مثلاً برای کاری که اقساطش ۱۲ ماهه میتونید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دوماه به دو ماه پرداخت کنید
راستی اگه دوست داشته باشید نقدی خرید کنید میتونید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی بهره مند بشید
حالا برای سفارش با یکی از شماره های 09926428854، 09921666539 و یا 09926428853  تماس بگیرید و یا با در واتساپ پیام بدی تا برای خرید مبل دلخواهت مشاوره کامل و رایگان دریافت کنی
بعد از انتخاب مبل مدنظرتون مشخصات به همراه عکس چکتون رو برامون ارسال می کنید، فاکتورتون ثبت میشه و سفارشتون در اسرع وقت ارسال میشه
راستی به سراسر ایران ارسال داریم

سوالات متداول

فروش اقساطی چگونه است؟

بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن است

برای خرید اقساطی نیاز به سفته یا ضامن است؟

خیر پرداخت صرفا از طریق چک صیاد است.

برای دریافت چک چگونه اعتماد میکنید؟

قبل از ثبت سفارش استعلام چک گرفته میشود

مدت اقساط چندماهه است؟

اقساط با توجه به مبلغ خرید از 12 الی 20 ماه میباشد

برای خرید چند چک باید پرداخت شود؟

مثلا برای اقساط 12 ماهه میتونید، 12 چک ماه به ماه یا 6چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.

تحویل چک و تسویه در خرید اینترنتی چگونه است؟

بعد از تحویل مبل درب منزل، چک هارو تحویل راننده میدید

آیا مبلمان دارای ضمانت کتبی نیز است؟

بله، شما هنگام تحویل مبل ضمانت نامه 36 ماهه کتبی مبل خود را از راننده تحویل می گیرید.