فروش ویژه اقساطی مبلمان برای شهر سنندج

ما در گالری مبل سید به پاس قدردانی از مشتریان بی شمار خود که ساکن سنندج و حومه آن هستند و سال ها است که با خرید از مبل سید و اعتماد به این مجموعه باعث رشد و پیشرفت ما شده اند تصمیم گرفتیم شرایط ویژه ای برای خرید قسطی مبلمان در سنندج گذاشته تا گوشه ای از محبت شما عزیزان را جبران نموده و قدردان شما باشیم. این طرح از خرید اقساطی مبلمان برای سنندجی های عزیز بدون سود و کارمزد، بدون نیاز به ضامن و با اقساط 12 تا 20 ماهه فقط با چک انجام خواهد شد.

شاید برای شما سوال باشد که شعبه ما در کجای سنندج قرار دارد اما به دلیل قرار داشتن کارگاه تولیدی مبل سید در کاشان و مسافت زیاد کاشان تا سنندج و دسترسی آسان تر به منابع چوب در مرکز کشور تصمیم گرفتیم که به صورت فروش اینترنتی و حضوری در کاشان فعالیت خود را ادامه دهیم تا هم قیمت مصرف کننده را کاهش دهیم و هم بتوانیم انواع مبلمان و سرویس خواب را با شرایط اقساطی مناسب تر به مشتریان ارائه دهد.

فروش اقساطی مبلمان در سنندج

مبل سید نیز در جهت قدردانی از هم وطن های عزیز سنندجی یک طرح بسیار عالی برای این مردمان مهربان و خستگی ناپذیر در نظر گرفته است، این طرح ویژه، فروش اقساطی مبلمان در سنندج است.

فروش اقساطی مبلمان ویژه سنندج یک طرح بلند مدت برای تمام سنندجی های عزیز است، در این طرح سنندجی ها می توانند بدون پیش پرداخت و بدون نیاز به ضامن مبلمان خود را تهیه کنید. این فروش به گونه ای است که سنندجی های عزیز و سخت کوش و مهربان بدون پرداخت هزینه های اضافی همچون سود و کارمزد مبلمان مد نظر خود را تهیه و درب منزل خود با کمترین هزینه دریافت نمایند.

سنندجی های عزیز می‌توانند مبل خود رو به دو روش حضوری و غیر حضوری سفارش دهند.
در روش اول شما می توانید با مراجعه به گالری مبل سید در کاشان مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.
در روش غیرحضوری شما می توانید از بخش محصولات در سایت یا اینستاگرام مبل سید مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق دایرکت اینستاگرام یا تماس با شماره واتس آپ مدیر فروش مجموعه گالری مبل سید سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش اقساطی مبلمان درسنندج

شرایط خرید اقساطی مبلمان برای سنندجی ها

گالری مبلمان سید برای قدردانی از سنندجی های عزیر طرح فروش اقساطی ویژه مبل برای سنندج را اجرا کرده است و سنندجی های عزیز شاغل در ادارات دولتی یا کارگران عزیز،کسبه و بازاری ها و حتی زنان خاته دار می توانند از این طرح بهرمند شود.

در فروش اقساطی  ویژه سنندج؛ شما می توانید مبلمان مورد نظر خود را با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش بدهید تا درب منزل تحویل بگیرید. شرایط فروش ما برای خرید اقساطی توسط شما عزیزان بدون هیچ گونه پیش پرداخت انجام می شود یعنی از دم قسط، بدون یک ریال سود و کارمزد، بدون ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک است.

شاید برایتان سوال باشد که این اقساط چند ماهه است و چگونه می شود پرداخت کرد؟
تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد و هر چقدر مبلغ فاکتور شما بیشتر باشد تعداد اقساط هم اضافه می شود. شما می توانید به تعداد اقساط، چک ماه به ماه و یا اینکه هر دو ماه یک بار چک بدهید
مثلاً برای خریدی که اقساط آن ۱۲ ماهه است می توانید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.
البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید.

سوالات متداول درباره فروش اقساطی مبلمان در سنندج

شرایط خرید اقساطی برای سنندجی ها چگونه است؟

بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن و فقط با پرداخت چک است.

برای خرید اقساطی نیاز به سفته یا ضامن است؟

خیر پرداخت صرفا از طریق چک صیاد است.

چه نوع چکی برای شما قابل قبول است؟

چک صیاد و قبل از ثبت سفارش استعلام چک گرفته می شود.

مدت اقساط چند ماهه است و نیاز به چند برگه چک داریم؟

اقساط با توجه به مبلغ خرید از 12 الی 20 ماه می باشد، مثلا برای اقساط 12 ماهه می توانید، 12 چک ماه به ماه یا 6چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.

نحوه ی خرید اقساطی مبلمان چگونه است؟

دو راه برای خرید مبلمان اقساطی است یا خرید را می توان به صورت مجازی انجام داد یا با حضور در مجموعه گالری مبل سید کاشان